sâmbătă, septembrie 12, 2009

... Lalala

Înainte de a intra în ritm şi de a-mi pune creierul în funcţiune, am facut o mică plimbare la Cluj... acum ne-am întors. Mai devreme decât planificasem, ce-i drept. În fine, oricum am avut numai încercări tot timpul... sunt obosită. Luni revin la şcoală. Am mintea plecată cu sorcova, aiurea... şi mă străduiesc să o adun şi să continui terapia.
Mi-e somn... sunt confuză, mă lasă rece totul, vreau să am un cub de gheaţă şi să mă încui în el... sau o bilă de cristal că poate e mai cald.
Noapte bună!

2 comentarii:

Iulia I. spunea...

Ce ma enervezi cu plimbarile la Cluj XDDD. Vreau si eu :)))
In fine ... eu la loto am avut 3 numere [puse dupa un algortim :|].Ghinion asta e; tati inca e optimist :))
Titlul asta ma duce cu gandul la melodia lui Demi Lovato - LA LA LAND ;))
Incepe scoala ..iar rutina ...iar plictiseala...iar stres ...

Ninsori Oglindite spunea...

Succes in continuare cu variantele, cu scoala...succes cu tot ce o sa urmeze! :)

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...