joi, septembrie 03, 2009

Momente funny

[Later edit: cred că ar trebui să dedic acest articol unei singure persoane. Se va simţi... asta ca să păstrez anonimatul până la capăt. Poate ar fi de efect şi o maximă despre prietenie dar... nu îmi vine în minte decât că prietenia e ca şi când ai face pipi pe tine, oricine poate să o observe dar numai tu îi simţi cu adevărat căldura :)))...]

Nu ştiu ce m-a apucat să intru în arhivă (care este destul de... veche amestecata cu recentă având în vedere situaţia în care s-a aflat şi se află calculatorul meu) şi să descopăr anumite conversaţii ce pe alocuri sunt înflorite de mici perle. Am ales din ele câteva... amintiri amuzante:

A: nu ma lasa k deh dk ea nu a fost nicunde cand a fost mik normal k si eu tre sa fiu incuiata ca ea...si oricum a zis k abia ast sa scape d mine...abia ast sa fac 18 ani sa ma mut la camin
V: poi la 18 ani vei fi clasa a 11a
A: poi si?ma mut la camin la forestier
A: si nu mai fac naveta
V: si daca chiar vrei asta ce te impiedica sa o faci de acum?
V: Are vreo legatura cu 18 ani caminu?
A: Acum nu ma lasa dar fac 18 ani
V: Hai mai ce camin? vii la mine
V: am o camera libera
A: cat ceri chiria?
V: Mica... o ciocolata
V: aaa... si o cutie de lapte
V: Ce zici?
V: Iti convine?

PS: Ai 18 ani, ai rămas de aceeaşi părere?

...................................................................

A: hey...
A: cf?
V: ma scarpin in cot
A: aha
A: cu c?
V: cu degetele

.....................................................................

A: cik am gatit si eu azi(gatit e mult spus,am preparat cva simplu) si mi-a iesit ...buna...acceptabila si eu
A: mandra sa ii dau lu tata sa guste
A: da' la care el: las k tre sa mai ramana unu sanatos sa poata suna la 112

........................................................................

A: cine e?
V: se vede ca el e rac
V: e I. Tipa...
A: tipa... fosta pr lui M sau cine?
V: da'
A: chiar e draguta el imi mainteste d un salam
A: scz dar el are fata d parizer
A: sincer
V: Hotaraste-te
V: salam sau parizer?
A: hy salam k jignesc parizeru
V: Maine poimaine ne luam si noi salamu... Si viata o sa devina naspa

...........................................................................

V: Nu esti in apele tale
V: Zi ce facusi cu maica-ta
V: De te porti asa
A: nu conteaza
V: Zi ma
A: nimic deosebit o omorai si o ascunsei in pod
V: Si taica-tu te ajuta?
A: el cara
A: sacul

.............................................................................

V: Vroiam sa zic ca te ajut eu cu haleala si asa. Intr-un fel ar fi bine sa iei, dar nu multi... fiindca pe urma isi va face si mama ta griji...
A: monedele d 1 ban sunt bune ?
V: Vezi ca iti tre si de drum pana la VL
A: oops
A: si d intors
V: exact...
A: deci am inceput bine am -4,5 lei
V: Eu cred ca ar trebui sa ii ceri totusi, dar ti-am zis...nu multi
A: stai k ma uit prin buzunare sa caut banii
A: gata
A: stsi sa-i numar
A: hai sa iti zic totalul
A: 2 pastile orbit
A: o lama
A: orbit
A: doua ambalaje
A: un lipgloss
A: un pachet d betisoare d urechi
A: si 18 lei
A: asta a fost tot c am gasit in buzunare
V: Atat de multe chestii? Poi esti bogata, cucoana.

..........................................................................

V: 00:00 si intra el
V: E varcolac
A: aoleo iar e fixȘ-w
A: d 3 zile ma tot uit numai la fix
A: mereu
V: Ti-am mai zis ca te iubesc
A: cine naiba m-o iubi nush
A: aha u ma iubesti doar d 3 zile
V: Eu prind clar toate 15:00 si 17:00... la cate 3-4 ceasuri pe zi si la interval
V: O si Q
A: e clar
A: ala cu q
A: te iubeste

....................................................................

V: ma.. ori gateste cineva ori ma imput eu rau de tot
A: cred k u esti d vina

.....................................................................

A: karma..
V: exact
V: desi la mine e o chestie de moment
V: mi-ar trece repede...
V: fiindca stiu... a venit perioada in care eu incep sa nu mai controlez hormonii
A: tre sa iti vina ciclu
A: a doua oara

........................................................................

A: bha..u ma ai in top p 4?
A: a facut-o O. intr-un com p D. curva
A: s vede ca sunteti rude

.........................................................................

A: eu ink nu am inceput sa scriu eu manac cartofii copti
A: azi am mankt oua coapte,mere coapte,cartofii copti)
A: s vede k a facut tata focul la soba

...........................................................................

A: deci per total iti place C.?
V: cu ochii inchisi sau pe intuneric

...........................................................................

V: Cik inca un mesaj de la C. d-ala frumos de noapte buna cu versuri si alte d-astea... la care eu scriu "Somn usor dragule, ingerii sa te aiba in paza" si pana sa dau send mi-am dat seama ca eu daca as primi un asa mesaj as criza... adica ingerii sa ma aiba in paza cu alte cuvinte "mori fa, du-te dracu"
A: zi si u somn usor si vise ciufulite
A: e mai bn decat dumnezeu sa t ierte al tau

..............................................................................

V: fatah nu e corect
A: c?
V: Napoleon a murit in semnul taurului dar era leu '
V: nu-i mai iau apararea...
V: leu vestic indragostit
A: dc nu?
A: cunosc multi lei care au avut o gramda d prietene
V: Acelasi an cu Hitler ca semn corespondent chinezesc... ca si 1769 si 1889 vad ca sunt pe aceeasi directie si anume in an de capricorn
V: ciudat
V: ca intre 1769 si 1889 sunt 120 ani nu?
V: ciudat///inca o asemanare
A: tr u sa zici cva si d hitler
A: c sunt ei in zodiacul chinezesc?
V: capricorn
A: in zodiacul chinezesc ziceam
A: capricornul nu e in zodiacul european?
V: ba da... dar nush care e corespondentul..cred ca bivolul
A: mi s pare ca da
A: ca racul e maimuta
A: daca nu ma insel
V: esti duda rau
V: Eu sunt maimuta leul
V: Tu esti OAIE
V: Rac
A: aa da oaie era rac stiam eu ca sunt rac dar am uitat ca sunt oaie))
A: am ascendentul in mainuta
V: Sau tu mai exact esti CAPRA
A: bha...
A: eu sunt strut
V: Ca la chinezi e capra, nu oaie- Ei nu au oi
V: Pentru romani e oaie...

.......................................................................

A: e d treaba..cand nu e taran

.......................................................................

A: app
A: hai sa iti zic ironia sortii
A: ca nu cred ca ti-am zis
A: maik/mea a predat franceza
A: ca suplinitoare
V: ))))))))))))))))))))))
A: ma mir cum d nu ti-am zis
V: Si eu ironia sortii: tata avea 5 la germana in liceu
A: bha..macar e bn....la mn mama avea 10,eu am 5))

........................................................................

V: ghici ce
A: c?
V: hartia mea igienica e italineasca

..........................................................................

A: fata
V: ?
A: a lipit muncitorul p locul unde aveam posterele,p usa
A: foi din ziar
A: si sti c scrie p ele
A: p una scrie
A: sunt dependenta d sex))))))))
A: si p alta gemenii sunt preocupati
A: daca intra careva la mn in camera si l vede
V: oo da

...........................................................................

A: O doamne....
A: Doamne*
A: primul meu prieten e gay, emo si urat
A: nici nu stiu dca sa rad sau nu

............................................................................

Mă uit acum că nu am parcurs nici 1% din conversaţiile cu această misterioasa A (a cărei identitate a ghicit-o oricine) şi deja am scris o grămadă... sunt lucruri mai amuzante dar şi cât am stat să citesc integral m-am înroşit de râs... multe chestii ce din exterior nu au înţeles dar pentru noi sunt momente extrem de valoroase. Cred că acum am înţeles şi mai bine ce înseamnă prietenia - deşi nu acesta era scopul articolului. Am eşuat, îmi propusesem altceva... dar m-am amuzat teribil şi acum pic de somn. Stau de 2 ore să citesc conversaţii:)). Noapte bună

7 comentarii:

Eduard spunea...

doamne, ce nebuni !

Grațiela spunea...

nebune :))

Adina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Adina spunea...

Doamne, ce discutii :))

Ar trebui sa facem asa si cu mesajele din telefon:)) Alea le mai am eu :))

Deci, am ras... :))


Imi e dor de tine>:D< :* las ca maine iar vin pe capul tau >:)

Grațiela spunea...

Daca as fi avut mai mult timp si nu mi s-ar fi inchis ochii... as fi selectat din si mai multe discutii... ca am zis, nu am parcurs decat o particica din arhiva dar nici nu se observa.... inca au mai ramas sute de conversatii:)).. si sunt o gramada mult mai amuzante ca acestea alese... Poate mai fac si partea a IIa si a IIIa... asa... sa radem noi macar :))... si peste ani de zile cand ma voi uita in arhiva blogului sa mai rad o data....

In alea de pe telefon debitez eu in toate felurile. Stii ca le sterg mereu... nu le am... dar parca si tu facusesi curat :-/

Adina spunea...

eu? am 2037 de mesaje salvate in telefon:)) si ghici de la cine sunt cele mai multe :))

Grațiela spunea...

:))) am o banuiala:))....

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...