luni, septembrie 14, 2009

Prima zi de şcoală...


... m-am tuns. Asta mă obsedează. Dar rău de tot... încă mai încerc să îl dau pe tot pe o parte şi să mă minunez cât e de lung.
În fine. Astăzi a început şcoala. Cu alte cuvinte ne-am adunat câteva sute de elevi în curtea şcolii şi am tras cu ochiul să vedem care cum s-a mai tuns, ce geacă are, de unde şi-a luat pantofii, cât e de bronzat ori vopsit... Gossip. Am primit orarul. Se anunţă vremuri grele :(. Mi-e şi frică să mă gândesc.
În rest, nimic important. Mă bucur că am rămas în aceeaşi sală, îmi pare rău că am rămas doar 24 de elevi... din cauza emoţiilor am fost cam aeriană astăzi. În fine, totul va fi bine.
Adina: Ne vedem maine. Eu: La scoala sau la 7,40? Adina: La 7,40 :(...
Traumatizant frate!

Un an şcolar plin de reuşite tuturor!

13 comentarii:

C M spunea...

Şi noi avem o problemă cu "7:40? Da ... 7:40". Dar ne vom obişnui în mai puţin de 2 săptămâni. Nu avem decât.

Stefy spunea...

ce s-a intamplat cu restul colegilor? :)

Grațiela spunea...

Au plecat...

Adi spunea...

... te-ai tuns ? -_____- de ce ? I'll kill you...

Iulia I. spunea...

Nu te-am vazut :)) oricum eram prea complexata.Sunt neschimbata si toti ceilalti :-? hmm...au venit cu ceva nou.In fine :))
Mi-e rau cand ma uit la orar.Stau cu el in mana si ma uit luuung si nu-mi vine sa cred :)) [facem fizica cu proful de la A].
Daca la tine se anunta vremuri grele; ei bine .... la mine in cap e un al treilea razboi mondial :|

Grațiela spunea...

Cu Beniog??? E genial! E un profesor de nota 10! Am facut in generala cu dumnelui... si am adorat fizica! Stie sa explice, stie sa te faca sa iti placa materia si e foarte tare, ce sa mai...

Grațiela spunea...

@Adi... aveam parul cam tocit... si m-am dus cu gandul de a-mi taia varfurile si ma trezesc ca baga foarfeca de la jumatate. Mi-a ramas inima in gat,

Adi spunea...

Atunci pot sa ma duc sa-i iau gatul tipei aleia ? :P

Adi spunea...

P.S. You look awesome X____x *drooling* :))

TiBi spunea...

hei. succes la scoala.

Grațiela spunea...

Multumesc frumos!

Iulia I. spunea...

Am avut fizica !!!
A fost genial :))

Grațiela spunea...

Ti-am zis!!! ;)

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...