marți, septembrie 15, 2009

Impresii...

Sunt acasă... e încă şocant să mă uit la ora 11 la telefon şi să realizez că sunt deja de 3 ore în şcoală când în condiţii normale abia mă gândeam să mănânc ceva ca să nu am probleme cu stomacul mai târziu... Sunt obosită, mi-e somn. Am făcut astăzi şase ore dar a fost tare frumos. De ar fi aşa tot anul... chiar mi-a plăcut. Parcă toată lumea a emanat astăzi energie pozitivă. Elevii - deşi împărţiţi în două tabere: încântaţi şi dezamăgiţi de începerea şcolii - zburdau pe coridoare. A prins viaţă şcoala. Profesorii bine dispuşi: nu avem cataloage, elevii încă sunt adormiţi, oboseala nu este tocmai cerebrală (cred). Inclusiv cadrele medicale ne-au onorat astăzi cu o vizită.
Eu sunt încă buimacă dar mă voi trezi. Încă mi-e frică să mă gândesc ce se va alege de mine în acest nou an şcolar când nu mai am nicio materie de real (le voi duce realmente dorul), când s-au înmulţit orele de profil (încă mai susţin că nu am ce căuta aici)... dar... ce să mai discut?! Las soarta să îşi termine lucrarea... şi mă ascund în adâncul crenelului.
Am zâmbit, am râs, am cântat, am povestit... nu mă mai satur să îmi amintesc cele câteva zile fericite din vacanţă...
Să dea Domnul ca atunci când va fi mai rău la şcoală, ca astăzi să fie!

5 comentarii:

Adi spunea...

Mi-e greu sa te categorisesc. Hm... esti in tabara celor cu gandirea pozitiva sau in tabara celor cu gandirea negativa ?

Personal ma simt oarecum bine ca a inceput scoala deoarece mi-am facut tot felul de planuri pe anul asta si sper sa reusesc sa fac ce mi-am propus...

Mie-mi place scoala fara matematica (si biologie, fizica, etc):D

Grațiela spunea...

Mie nu imi place. Mi se pare trista fara materiile de real. Mai ales fara fizica si chimie... ah si biologie (dar nu botanica...aia nu imi place)...

Eu fac parte din tabara celor mai putin entuziasmati... mi-e frica de ce ma asteapta.

Iulia I. spunea...

Gratiela XDDD hai sa facems chimb.Mi-e rau cand vad numai matematica si fizica.
As da orice pentru istorie, franceza si mai multa engleza si romana.
Ma uit luuung la tabla la mate =))

julie spunea...

eu mai am un an de chin cu mate,fizica,bio si chimie:(si nu,nu ma vrut sa inceapa.adica...de ce as vrea??sa ma trezesc dimineata?se nu dorm cat vreau eu,sa stau sa invat chestii care nu imi plac in loc sa citesc o carte?sa nu mai am timp sa ies cat vreau?

Grațiela spunea...

... Ah, nu ma deranjeaza trezitu si dusu la scoala...si tot... ma sperie ingrozitor faptul ca am 30 de ore dar numai 15 materii:|... si eu nici nu prea excelez la astea care au ramas... mintea mea e ceva mai calculata... Nush, ma sperie rau ce urmeaza...

Sa stii, Iulia, ca as face aceasta schimbare daca nu ar fi clasa ta asa cum e :))... si daca nu as fi atat de legata de acest colectiv. Numai asta ma tine pe loc...

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...