luni, septembrie 28, 2009

What a girl wants

Nu ştiu cum se mai rotesc şi de această dată astrele pe cerul meu astral... dar nu mă lasă nici să mă laud nici să mă văicăresc. E anormal. Mă simt frustrată. Sunt domenii în care îmi merge bine, mă simt bine, dar altele care mă dau cu totul peste cap. Per total sunt în echilibru. Mă enervează această lege a compensaţiei. Chiar nu e pentru mine.
Şi asta pentru că nu mă pot concentra. Probleme de sănătate la orizont. Repet. Frustrant. Lucrez la multe capitole din viaţa mea şi treaba asta mă nelinişteşte complet. De ce? Pentru că orice lucru cere timp iar eu nu am aşa ceva... nu pot avea răbdare să realizez lucrurile pe rând... Mă disperă.
În rest e bine :)).

4 comentarii:

windy spunea...

omg , zorito :):)
hold your horses, kido :)
time never comeback !!
enjoy everyday God give it to U

Iulia spunea...

Imi amintesti de D.Beniog si replica lui celebra: "Timpul e ireversibil.Profitati acum ca nu se mai intoarce". :))
Urasc Timpul.I-am declarat razboi.

Grațiela spunea...

:))... eu sunt neutra =))

Grațiela spunea...

mai exact eu sunt Romania la inceputul primului razboi modinal (ca sa citez din mine:)) )

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...