marți, septembrie 01, 2009

Leapşă...

Deja am revenit acasă, mai devreme decât îmi plănuisem... şi totodată am luat cu mine o leapşă după cum urmează:

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?
Nu cred că aş plăti pentru nimic în lumea asta. Sunt prea economă. Mai bine nu fac nimic decât să dau bani... deci tot nu pot să îmi dau seama.

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
Aş intra în panică, mi-aş da viaţa cu totul peste cap, aş face tot felul de lucruri tâmpite şi nu aş mai ţine cont de nicio regulă... deci aş înnebuni.

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
Adică să merg la şcoală? Da. Şi tot aceeaşi facultate aş urma... şi tot aş munci pentru alţi bani... că un milion de euro se duc repede :-j.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
"Chirurgul minune salvează vieţi pe bandă rulantă"

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
Că se bucură că le-am luat-o eu înainte. Altfel cu siguranţă îmi reproşau în altă viaţă că i-am băgat în pământ. Şi vreau să mă jelească rău de tot să stau sus şi să râd de ei.

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
Aici odihnesc eu şi citeşti tu. Preferam să fie invers...

7. Cand erai mica ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
Prima dată: "doctoriţă, să scot maţele lui mami într-un lighean, să le spăl bine bine şi să le pun la loc"
după care am evoluat la "preşedintele ţării"

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
M-aş da mare:)).

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
Că sunt o mamă extraordinară.

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?
Merita să pui (pun) atâta suflet în tot?
Acum ai mai sta ca proasta şi ţi-ai face griji pentru orice fleac?
Când ai (am) fost cea mai fericită?

3 comentarii:

C M spunea...

În unele dintre răspunsuri, "te balansezi" dintr-o extremă în cealaltă. Aşa sunt şi eu, cu deosebirea că tot timpul. Nu-mi place mijlocul.

P.S Vrei să dai la medicină? Dacă nu iau la Academie, suntem colege cu deosebirea că eu vreau neurochirurgie. Am citit o carte vara asta despre un chirurg, defapt neurochirurg foarte interesantă. Ţi-o recomand şi dacă vrei ţi-o şi împrumut.
P.P.S Mersi pentru mesajul de azi!

C M spunea...

Am uitat să-ţi spun: cartea se numeşte "Mâini înzestrate - Povestea vieţii mele" de Ben Carson.

Grațiela spunea...

Multumesc frumos de recomandare. Eu vreau chirurgie plastica ori ORL/Oftalmologie. Cluj. Oricum specializarea se alege la rezidentiat dupa ce 6 ani tot am timp sa aleg...:))

iti recomand si eu serialul meu preferat, Grey's Anatomy :))... numai chirurgi... si sunt si neuro ;).

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...