luni, septembrie 07, 2009

Tensiuni

M-am trezit cu (şi încă păstrez) o stare foarte neplăcută, tensionată. Am ajuns să nici măcar nu mai ştiu ce visez noaptea - ceea ce nu îmi stă în fire. Poate e din cauza faptului că toată lumea vorbeşte de şcoală, poate pentru că am văzut un model de test pentru admiterea la medicină, poate pentru că am realizat cât sunt de "varză" în ambele cazuri şi cât voi avea de învăţat anii aceştia - atât pentru şcoală (fiindcă deh, prostia umană m-a îndemnat să-mi aleg un profil ce niciodată nu mi-a inspirat nimic. Dar asta e, plictiseala în alegeri se plăteşte) cât şi pentru facultate. Presimt că în aceşti ultimi doi ani o să o cam las moale rău cu netul, cu şcoala şi alte lucruri ce m-ar putea împiedica... o să mănânc biologie şi chimie pe pâine.

Ok, sunt disperată în momentul acesta. Mă stresează orice. Nu m-am relaxat în această vacanţă aproape deloc având în vedere câte treburi am avut şi câte tensiuni aşa că am impresia că voi avea nevoie de o pauză chiar înainte de a începe activitatea... deşi de-abia aştept să intru înapoi în acţiune... fiindcă am ajuns să preţuiesc de un milion de ori munca intelectuală în detrimentul celei fizice. Nu sunt făcută pentru asta... Vreau proiecte, filme, activităţi... da tare n-am chef de bla bla bla-uri, teorii şi chestii plictisitoare. Ce caut la uman? :((

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...