luni, septembrie 07, 2009

Momente funny part III

Soluţia antistres? Încă o privire prin arhivă :lol:.

A: si sceneta?
A: ai facut-o?
V: Nu
V: M-am certat si cu tati
A: de ce?
V: ca nu vreau sa repet nimic, ca ma doare in cur ca nu ma intereseaza
A: si e grav?
A: sau va impacati voi,ca de obicei?
V: Ah, nu ca nu a fost o cearta
V: Adica am urlat la el...
V: s-a uitat ca la nebuna la mine
V: a inghitit in sec si s-a resemnat
A: cica el nu s-a certat cu mine,eu cu el

...................................................................

A: stii ca daca ai nevoie de cineva care sa te asc si sa te enrveze cu sfaturile ei inutile
A: sunt oricand aici

......................................................................

A: ai putea
A: sa imi imprumulti si mie ala lung al tau
A: sacoul
V: Care?
A: ala de la kenvelo...ca am tocuri si o sa arate mai bine
V: 1. e pardesiu 2. e lung 3. maturi cu el pe jos 4. e kenvelo 5. Nu

...........................................................................

A: si nu m-ai intrebat cum a fost la bal?
A: chiar nu te intereseaza
A: desi ar cam tr sa scriu si pe blog asta
A: dar imi e lene
V: de ce ma tot intrebi de asta? S-a intamplat ceva deosebit sau doar asa de conversatie?
A: nu prea deosebit,dar sunt multe chestii pe care vroiam sa ti le povestesc da' tu nu prea ma bagi in seama
A: sunt chestii imature de ale mele..dar sunt asa..niste chestii care vreau sa le pov
A: ma stii cum sunt
V: Atunci zi si nu ma mai intreba
A: pai ai chef sa ma asc? ca vad ca esti indispusa sau nush
A: daca nu ai chef acum spune
V: Nu o sa am chef niciodata daca asa se pune problema. Daca u ai chef sa imi zici ceva, eu ascult. Nu ma mai bate la cap ma doare suficient stomacul nu am chef sa ma mai enervez... Zi ce ai de zis si nu ma mai intreba

..................................................................

A: Doamne...
V: sunt proasta, nu?
A: tre sa va impacati
A: chiar tr sa raspund?
V: Nu, era intrebare retorica
A: o sa va impacati..eu nu SIMT ca sta e sf
V: Azinoapte mi-era atat de rau ca m=am dus sa dorm cu ai mei
V: si am vbit cateva ore cu tata...
V: mama adormise
V: radeam ca noi vbeam serios... si mami sforaia

......................................................................

A: cee aia?))
A: seamana cu...ceva
V: e SCHEMA MEA
A: da?
A: aia e schema?
A: nu e un ciorchine de strugure?
V: e CEVA USCAT
V: SAU UN PUDEL TUNS
A: da
A: sau doua biciclete

..........................................................................

V: Scuze ca am tipat Sunt in ultimul hal de tensionata
A: imi imaginez
V: Toata lumea a scris intre 4-6 pagini... numai eu ... am scris...
A: pai si asta e bine
V: zi un nr sa vad daca nimeresti
A: 15
A: mi-ai zis tu
V: a
V: da
V: m-ai si speriat
A: dar oricum as fi zis 12-13
A: ca la cum te stiu eu pe tine ca scrii de mult
V: Vroiam sa zic ca esti paranoica

................................................................

V: AM LUAT LOCUL I!!!!!!
A: serios?
A: vaiiiiii
A: incredibil
A: genial
A: pupa'o'ar mama de genialitate verde
A: dai de baut
A: muult
A: sampania aia de copii de la revelion mai exista?

...................................................................

V: Mda... mi-am dat seama ce e
A: ce e?
V: sa fiu sincera/.?
V: sau sa iti zic frmos?
A: da
V: Esti prea disperata

...................................................................

A: i don't know much
V: but i know I love my chicken

...................................................................

V: la antreprenoriala am fost 16
V: si ne-a predat aceeasi lectie doar ca a pus alt titlu)
V: Si noi am tacut
A: mai bine
A: nu am pierdut nimic
V: Da, ziua asta a fost degeaba

......................................................................

V: cf?
A: asc muzica..incerc sa scriu dar imi e lene
A: tu?
V: Nimic... Ma chinuiesc sa respir da imi e lene

........................................................................

A: yeah right)
A: si eu sunt o leoaica veritabila
A: sunt iepurasul de paste undercover

.........................................................................

V: Stii, e ciudat, cand urlu dimineata, dupa cateva minute devin numai buna de lucru...cand sunt calma... toata ziua sunt agitata si nu sunt in stare de nimic\
A: atunci inregistreaza-te urland si puneti ca sonerie dimineata sa te trezeasca
A: sa vezi ce bine dispusa vei fii

.............................................................................

A: vreau si eu pufarine
V: hai ca vomit eu imediat
V: tine mana intinsa
A: ok...nu mai vreau
V: Cu placere ^__^

.............................................................................

A: ce sanse sunt sa fie wireless la Movila?
V: Da, daca bagi tu o sa ai, altfel de unde?
V: Crezi ca da vaca semnale?

...............................................................................

A: nu imi iei si mie un porcusor de guinea cadou?)
A: e gratis
V: De ce nu ti-l iei singura? ti-l da D. daca vrei
A: pai da
A: dar nu ma lasa ai mei
A: ca numai ala nu putea in casa
V: de ce? Il tai si il dai la gaini
A: ....
A: stii ca porcusorii de giunea sunt printre animalelel mele preferate
V: Asa si?
V: Si tigrul siberian e animalul meu preferat, si pinguinul...
V: si nu am nici d-ala nici d-ala

.................................................................................

A: cum era chestia aia? daca primesti trandafirii si persoana respectiva tine la tine rezista mai mult sau daca tu tii la pers respectiva tin mai mult?
V: nu
A: dar cum?
V: Inseamna ca nu s-a ofilit

................................................................................

V: Am facut rost...dar e tipic, are mana la ochi
V: Il recunosti dupa mana la ochi
A: asta si daca ar fi vedeta nu ar reusi oamenii sa faca poze
A: cred ca i-ar bate
A: e cret?
V: nu, e gelat
A: aaa
A: mana lui pare draguta
A: am apucat sa o studiez din toate unghiurile
A: cred ca de fapt el nu ascunde fata, ne arata mana
A: da, arata bine mana lui, tre sa recunosc
A: si are cosmote
A: baiatul ideal pt tine

.........................................................................

A: ma mananca nasu
A: zi un cuv
V: frigider
A: ceva cu f imi face ceva( ce e barbia? )
A: sau fac un drum scurt
A: adev e ca am nevoie la toaleta
A: c e barbia?
V: chestia aia de sub gura
V: proeminenta
V: bine bine
V: proeminenta maxilarului inferior
A: m-am obisnuit...

............................................................................

A: si era din filmul ala care iti plce tie mult
A: cu high grant parca
V: si mai e si soundtrack la un film de imi place mie mult...
V: da
V: love actually
A: scz
V: hugh
A: da
A: )) high

..........................................................................

A: oricum am si plan b si c
A: daca nu ma lasa b. ii cer bani tatei(oricum..mai incerc sa mai strang si eu)
A: si il fac
A: sau c. il fac la morisson unde platesc doar bautura)
A: sau d. ma duc la dracu, poate acolo e gratis

.............................................................................

A: am redd's
V: am muci
A: daar crede-ma
A: nu am chef
V: Nici eu

.............................................................................

A: eu vreau sa inceapa o data sc
A: sa am timpul ocupat
V: Hai la mine la pus de pereti si tavane sa vezi ce ocupat vei avea timpul
V: Te saturi
A: eeh tu acolo ti-ai gasit jumatatea
V: Hai ca vineri torn inca o şapă de ciment

..............................................................................

A: ce chilotii mei cu buline fac ?

..............................................................................

A: tu cum mai esti?
V: Frustrata
V: si cu stomacul plin
A: asta e bine
A: ma duc pt sesiunea a doua
A: daca nu vin in 50 de min
A: suna la salvare
A: m-am sinucis

...............................................................................

A.L: gratielaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
A.L: ce mai faci?
V: Oraru?
A.L: nu. il am si eu in sfarsit
A.L: voiam sa te intreb ce faci ce naiba chiar asa ma crezi?
V: Ehh.. toate conversatiile noastre incep prin a-ti da orarul. intrebam si eu
V: asa cum tu ma intrebai ce fac... fac orarul
A.L: aaaaaaaaaaaa ce fain
A.L: si ce tema avem la romana?+))
V: Aha. Banuiam eu ca trebuie sa fie ceva suspect.

................................................................................

A.L: am terminat temaaaaaaaaaaaaaaa
V: bv
A.L: doar atat?bv?pai eu sunt socata si tu bv? ar trebui sa dau petrecerece cate ori fac eu tema la rom?
V: Poate chiulesti ca sa dai petrecere
A.L: da uite acuma nici sa zica k numi mai pune abs pe 3 luni nu dau chiulu' k e prima oara knd fac si'eu tema

..............................................................................

A.L: gratielaaaaaaaaa
V: da'
A.L: in sf credeam k esti pe luna
A.L: si nu maia vea cn sami dea orarul pt maine
V: ) nush de ce aveam o presimtire

........................................................................

A.L: ooooooooooooo gratielaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
V: mate mate dirig romana sport bio religie
A.L: hai ka ma superi pai mereu crezi k sunt e interes de unde stii tu k nu voiam doar sa te salut?
V: Neah las
A.L: hai k mka ranesti p bune akuma
A.L: ca pedeapsa ia zi tu unde facem mate

..........................................................................

A.L: gratielaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
V: fizica geogra romana engleza geogra info desen
A.L: romana e intre geogra si engl?
V: da
A.L: oo da
A.L: oricum nu de asta te-am "salutat" dar ms

.............................................................................

5 comentarii:

Andi spunea...

Cine e A.L. ? =))))))))

Andi spunea...

Cine e A.L. ? =))))))))

Grațiela spunea...

Fosta noastra colega ce nu prea dadea pe la scoala:))...

Mi-e dor de ea :(

PS: Daca vezi asta, mai da si tu un semn de viata!

Andi spunea...

Domnisoara Alexandra L. ?:X


Imi e dor si mie de ea:X


fraiera..app noi am mai ramas 24 in clasa daca nu s-a mai mutat nimeni :))

Grațiela spunea...

Da, despre ea e vb :))...

24?:-? Pai... fetele in SUA si.. :-? nu eram 27? :-/

PS nu cred ca e nimeni atat de fraier incat sa vina la noi la profil:))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...