joi, septembrie 10, 2009

Ziua recunoştinţei

Cred că ar fi sănătos pentru suflet ca fiecare zi să se transforme într-o zi a recunoştinţei... Să mulţumim Cerului, naturii, oamenilor din jurul nostru, nouă... pentru ceea ce avem şi trăim. Analizând acest detaliu am hotărât ca începând de astăzi, pe data de 10 a fiecărei luni să declar ziua oficială a recunoştinţei. Astfel, fără să mai păstrez anonimate am să mulţumesc celor ce în luna precedentă (încheiată mereu pe 10) mi-au fost alături în vreun fel sau altul. Lista va fi alfabetică. Rasplata mea va fi un citat... cuvintele şi sentimentele transmise uneori pot valora mai mult decât ne-am imagina, mai ales când vin din inimă.

Adina “Orice individ are locul său în această lume şi este important, în anumite privinţe, dacă îl alege sau nu” – Nathaniel Hawthorne
Ana “Există întotdeauna un mic gol în prieteniile cele mai depline, ca în ou”. – Jules Renard
Camy “Ceea ce este în urma noastră şi ceea ce este înaintea noastră sunt lucruri insignifiante în comparaţie cu ceea ce este în noi” – Emerson
Catalinutza “Bunătatea este produsul capacităţii omului de a gândi” – Ayn Rand
Diana „Nu prea ştiu de ce-ţi scriu. Simt că am mare nevoie de o prietenie căreia să-i încredinţez nimicurile ce mi se întâmplă. Poate că-mi scriu chiar mie. – Antoine de Saint Exupery
Gabi „Studierea omenirii depăşeşte forţele omului. Numai nebunii o încearcă. (Jerome K. Jerome)
Ionuţ “Uneori flacăra noastră se stinge, dar este reaprinsă de o scânteie a altuia. Fiecare dintre noi trebuie să fie profund recunoscător celor care reaprind flacăra din noi” – Albert Schweitzer
Laura "Fie că eşti slab sau puternic e bine să ştii că te poţi sprijini de braţul unui prieten" (R. Rolland)
Mami “Fericirea te face dulce, încercările te fac puternic, regretele te fac uman, eşecurile te fac umil, succesul te face să străluceşti, Dumnezeu te face sa continui.” Gandhi
Mike „Prietenia înseamnă a fi frate şi soră, două suflete ce se ating fără să se confunde, două degete ale aceleiaşi mâini” Victor Hugo
Roxana „Într-o prietenie, lucrul cel mai greu nu este de a ne da pe faţă defectele dinaintea unui prieten, ci de a-l face să şi le vadă pe ale lui.” La Rochefoucauld
Sana “Fiecare prieten reprezintă o lume în noi, o lume ce probabil nu se naşte până ce ei nu apar şi numai această simplă întâlnire face ca o nouă lume să se nască” – Anais Nin
Silvia „Un prieten adevărat te prinde de mână şi îţi atinge inima.” – Gabriel Garcia Marquez
Tati „Prietenii şi rudele au privilegiul de a fi mai nesuferiţi decât ceilalţi oameni.” (Jerome K. Jerome)

Îmi doresc ca în fiecare lună lista să fie tot mai mare...



5 comentarii:

Iulia I. spunea...

Cel mai deosebit citat mi s-a parut cel al fratelui tau.

Iulia I. spunea...

[Am recitit lista] Si al mamei tale <333.

Grațiela spunea...

:">... si cel mai potrivit e cel pentru tata =))... desi pe toate am incercat sa le asociez corect persoanelor :D

camelya spunea...

foarte frumos 8->

Adina spunea...

Ce pot spune... prima in lista:> norocul meu ca nu imi spune nimeni Ioana:))
Lasand gluma la o parte, o sa spun ceva ce imi e forte greu sa zic: multumesc. Pentru tot. Esti genul de persoana, care desi pare foarte rece, ma rog,nu foarte, esti mereu alaturi de noi(toti cei mentionati si nu numai). Si cred ca prietenia ar trebui apreciata mai mult. Buna idee cu ziua recunostintei.

>:D<

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...