luni, decembrie 21, 2009

Dorinţe de sărbători

Se apropie sărbătorile... vremea aceea în care fiecare dintre noi se presupune a fi mai bun, când învăţăm să iertăm şi nu doar să uităm... sunt zile reci dar ce se vor umplute de căldura celorlalţi, căldură ce se rezumă la un simplu gest: acela de a dărui: o floare, o felicitare, un zâmbet sau o parte din tine, din timpul şi răbdarea ta, pentru a naşte o nouă scânteie în sufletele celor dragi.
Mi-aş dori ca spiritul sărbătorilor de iarnă să se apropie şi de mine, să mă facă să privesc dincolo de propria tăcere, să nu mă mai blochez în ea. Visez la zile însorite, zăpadă albă, la satul în care mi-am dorit să renasc, la speranţa şi veselia celor ce nu mă lasă niciodată să cad... dar e frig. E depărtare şi e nesiguranţă. E boală.
Vreau putere, vreau rezistenţă şi mai ales... căldură. Îmi solicit vara înapoi, în dar de Crăciun! :))

3 comentarii:

windwhisperer spunea...

vara vine mereu , la timpul ei :):)
a very Merry Christmas ! kido !!!

http://www.youtube.com/watch?v=xRi1GDoaQu4

Iulia I. spunea...

Ai dreptate, chiar imi vreau vara inapoi.Sunt rac for god's sake .... am nevoie de un mediu cald si nu de zapada :)).Nu pot supravietui in astfel de conditii :|

Grațiela spunea...

Thanks a lot windwhisperer !! :X

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...