marți, decembrie 22, 2009

Nu sunt sociabilă. Doar mă prefac.

Tu, lectorule inocent... tu care citeşti atâtea descrieri de hi5, blogger, myspace ş.a.m.d. ai remarcat? Toată lumea precizează acest fapt: "Sunt sociabil(ă)". Eventual se mai adaugă acestei "descrieri" şi alte detalii generice şi uzate gen "dacă vrei să afli mai multe (...)". Unde mai e creativitatea fiecăruia? Toate descrierile sunt trase la xerox, ori, cel puţin caracteristicile de bază fiindcă expunerea diferă. Unii îşi vând marfa într-un material academic, alţii preferă stilul underground "s'nt s0c!@8!|@", alţii încearcă să fie cool pocind limba română (ori eventual combinând-o cu o engleză la fel de pocită "io sAnt soshiAbiLA sh...") ori realizând o ciorbă generală de stiluri, atingând apogeul stupizeniei "mishtocărelii" prin ceva de genul "Y0 $|_||\|7 $0$h!@b!l@". Deşi dacă stau să mă gândesc mai bine, e o artă. Un nou alfabet, o nouă limbă...

La un prim search pe google al celor două simple cuvinte "sunt socialbil" se remarcă:
"Sunt sociabil cand am un subiect de conversatie cu un om inteligent care-i merge mintea putin ,am colegi care au ratiunea pe STAND BY cum sa fi sociabil cu ..."
"Baiat, 51 ani, zodia , din Dej, sunt sociabil si discret intr-o relatie"
" male, 34 ani, din Cudalbi, sunt sociabil si comunicativ."
"Sint destul de sociabil dar nu-mi place societatea"
"ei...ce intrebare...normal că eu voi răspunde că sunt sociabilă ;D..ha...nu cred că mi-aş concepe viaţa altfel...nu mă văd altfel. ..."
"SUNT SOCIABIL MA SUPAR REPEDE DAR IMI TRECE REPEDE"
"aja…deci sa va zik cateva chestii dsp mn.•sUNt o persoana simpla, cu un caracter extrem de ` c0mplikt •stiu knd` s rad,stiu knD s plang… s'nt s0ciabila"

Aşadar nu contează vârsta, sexul, domeniul de activitate... toată lumea este sociabilă!
Să-mi fie ruşine. Eu nu sunt.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...