duminică, decembrie 27, 2009

Epitaf

Caut în mine... dar sunt rătăcită. Am adunat prea mult, am obosit. Am greşit dar nu pot da înapoi. Poate Dumnezeu are un plan B pentru fiecare din noi. Nu am să arunc cu vorbe. Nu le mai cunosc de mult. Mă retrag în linişte, ca un soldat obosit ce a învins. Am câştigat o luptă, dar cred că am pierdut războiul.
...degeaba mai suspin. Degeaba nu am somn. Nu voi mai lăsa nici lacrimile să-şi facă de cap. Păstrez amintirile frumoase, şterg tristeţile şi sărbătoresc. M-am trezit înapoi la viaţă. Nimeni nu mă va putea opri vreodată din a fi sensibilă, nimeni nu mă va putea transforma într-o marionetă provincială şi oricât de mult am greşit, urmele rămân. Nu mai rămâne nimic de făcut. Niciun cuvânt de rostit, nicio scuză de oferit.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...