luni, decembrie 21, 2009

Tu ce faci când... n-ai ce face?

Unii comentează, alţii joacă diferite jocuri ori se uită la filme. Eu scriu. Fac planuri. Visez. Da. Din păcate cel mai nefericit caz este acesta al meu în care totul e zadarnic fiindcă niciodată calculele mele nu coincid planurilor impuse de superiori: părinţi.
Alteori, când mă plictisesc, mă gândesc cât de frumos ar fi să mă mărit. El sigur mi-ar da mai multă libertate, fiindcă şi-ar solicita-o pe a sa, iar munca şi plictiseala nu ar mai fi o problemă. În doi se rezpşvî mai uşor. Da. Ştiu. Sunt naivă. Din asta se înţelege şi proastă. Dar ce să-mi faci? Nu mă poate nimeni scoate din ale mele...
Alţii au ca activitate de timp liber băutul. Ce să mai zicem de veşnicele crize de shopping... unde mai e plictiseala? Dar... când eşti obligat să stai în casă, nu ai niciun chef de învăţat, vrei să te bucuri de timpul tău liber dar totuşi, nu ai ce face... ce faci?

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...