joi, decembrie 10, 2009

Thanksgiving day. Today.

Ahhh... damnit. I have almost forgotten about today being thanksgiving day. I haven't got anything special this time and unfortunately I am not inspired enough to come up with something. But I'm giving my best. Or at least I pretend doing it.
Christmas special edition. Lots of love given today.
PS pentru cei care nu înţeleg o iotă: ediţie de Crăciun în care le mulţumesc cu mult curaj tuturor celor cărora mi-a fost luna asta greu să le spun aprecierea mea. Dar voi vă ştiţi mai bine motivele pentru care meritaţi din inimă acest omagiu. Ca în fiecare lună, de altfel.

Adina - "Prietenia este închisoarea sufletului de bună voie în trup străin." – Dimitrie Cantemir

Alex R. - "E bine să te înduioşezi de nenorocirea prietenilor tăi, dar mai bine este să le vii în ajutor." – Voltaire

Ana - "Există întotdeauna un mic gol în prieteniile cele mai depline, ca în ou." – Jules Renard

Andy G - "Frecventarea prietenilor să-ţi fie ca o şcoală şi convorbirea cu ei, învăţătură. Fă-ţi din prietenul tău un învăţător şi uneşte prin el foloasele instrucţiei cu plăcerea conversaţiei." – Baltasar Gracian

Cristi P (W) - "Un bun şi sigur prieten e conşţiinta ta: n-o ucide, ci las-o să moară odată cu tine." – Nicolae Iorga

David - "Când suntem fericiţi suntem buni, dar nu suntem întotdeauna buni când suntem fericiţi." – Oscar Wilde

Florina - "Din când în când este bine să te opreşti din urmărirea fericirii şi să te mulţumeşti să fii fericit" – Guillaume Apoillnaire

Laura - "Este mai bine să lăsăm viaţa să vorbească despre noi în locul cuvintelor" – Mahatma Gandhi

Lidia (cumnăţica) - "Prietenia dintre fraţi seamănă cu lemnul de aloe, care nu se vede înflorind decât o dată la o sută de ani." – Oxenstierna

Mădă P. - "Prietenia e lucrul cel mai greu de explicat. Nu este ceva ce se poate învăţa la şcoală. Dar dacă nu ai învăţat ce înseamnă prietenia înseamnă că nu ai învăţat nimic." – Muhammad Ali

Mări - "Împărtăşirea bucuriilor, nu a suferinţelor, creează prietenul." – Friedrich Nietzsche

Rami - "Cred că stă în firea oamenilor să fie eroi atunci când li se dă şansa." – James A. Autrey

Sana - "Unul dintre cele mai grele lucruri în viaţă este să ai cuvinte în inimă pe care nu le poţi pronunţa" ( James Earl Jones)

Silvia - "Alături de un prieten adevărat este cu neputinţă să ajungi la deznădejde." – Honore de Balzac

Şi nu în ultimul rând trebuie să le adresez mulţumiri speciale familiei şi profesorilor, care au fost îngăduitori şi calmi de fiecare dată când m-am aflat în imposibilitatea de a mă manifesta adecvat, ori am mai avut mici reţineri ori am greşit în vreun fel. Am realizat astăzi că fără fiecare zâmbet şi fără elementele ce îmi împânzesc cotidianul cu "clipe", nu aş putea exista.
Vă mulţumesc!

Un comentariu:

Cristian spunea...

Constinta ar trebuii sa piara,sau se fie inlocuita de altceva.. 20.000 de zile sunt prea putine pentru o viata,si aia petrecuta prin smiorcaieli :))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...