miercuri, decembrie 23, 2009

Împodobeşte, mamă, bradul!

...Astăzi am împodobit bradul. Cred că era şi timpul. Nu aici, ci la Călimăneşti, împreună cu Ionuţ. Îmi făcusem cu totul alte planuri pentru sărbători ori pentru acest moment important, în care speram să fi fost mai mulţi, să cântăm ş.a.m.d. dar nu mai contează. M-am simţit bine şi cred că acesta era şi scopul.
E superb să construieşti ceva alături de cel drag, să zâmbeşti şi să râzi. A venit şi părintele cu Crăciunul... ce să mai, se apropie sărbătorile. Să dea Dumnezeu să ne prindă acestea sănătoşi, fericiţi, fără griji şi cu buzunarele pline:)).

2 comentarii:

Iulia I. spunea...

Glob sub forma de ananas am si eu :)) si sub forma de ursulet, dar argintiu.
Srabatori fericite mai >:D<
SI azi vine Mosu' yeeeey <3333

Grațiela spunea...

Vai ce atenta ai fost:| :)) Am si mos, si ingeras :)) si mai multe dar inca nu era terminat:))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...