luni, decembrie 28, 2009

Niciodata n-ai de unde să ştii ce îţi rezervă ziua de mâine...

... şi din păcate, cam aşa e. Dar anumite chestii pot fi preconizate. Depinde numai de ce ai în cap, cum te porţi şi cu cine te porţi. Dar chiar şi asa Dumnezeu e imprevizibil.
Nu prea mai cred in nimic. Am devenit foarte sceptică în ceea ce priveşte viaţa. Urania începe să mă dispere că de câteva săptămâni numai de nervi şi divorţuri îmi vorbeşte şi cam totul s-a adeverit, din senin... horoscoapele sunt de toată jena şi bioritmul meu e la pământ. Cu toate astea eu mi-am găsit de lucru, vechea mea pasiune: daydreaming :)), cu alte cuvinte visatul cu ochii deschişi... şi obositul site-urilor din gama porsche. Fac tot felul de configuraţii şi încerc să-mi găsesc maşinuţa. Cred că m-am hotărât dar a trecut Crăciunul... :)).
Mai sunt 3 zile până la revelion (aici mă refer la 31) şi eu încă nu am un plan fix. Toată lumea ştie pe unde petrece, înainte ştiam şi eu dar... e povestea cu "ziua de mâine". Aş păstra puţin din vechiul plan dar trebuie iar să încep munca de convingere.
Acum sunt bine dispusă, am în cap numai bani, facultate, afaceri, politică şi maşini. Aa da, şi enervat fraieri. Dar mâine...? Voi mai fi la fel sau intru iar în melancolie blegoasă? Hopefully not.

5 comentarii:

Iulia I. spunea...

O dispretuiesc pe Urania [de pe B1Tv].Pur si simplu ii detest vocea ... atat ... atat de plata, monotona si adormita.
Si, da a trecut Craciunul, dar vine ziua ta :))

Iulia I. spunea...

Am uitat sa continui ideea: vine ziua ta, deci cadouri :>

Grațiela spunea...

Nu imi plac cadourile... dudette... mai sunt 6 luni pana la ziua mea :))

Iulia I. spunea...

So ?!
Si cum sa nu-ti placa cadourile ?!!
Cadourile sunt un semn de iubire <33

Grațiela spunea...

Da... imi place sa le daruiesc. Imi place si sa le primesc... dar in general urasc vremea cadourilor ca de regula sunt cea exclusa. Nush de ce... poate am eu fata de Grinch... :))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...