marți, decembrie 01, 2009

Mai durează mult adolescenţa?

Nu pot să înţeleg cum de unii oameni venerează adolescenţa. Eu sunt deja sătulă de ea. Sunt sătulă de toate, de momente de imaturitate, de gânduri idioate total rupte din context şi de transformări. De asemenea mi s-a luat de interdicţii, de grupuri, de interese şi de socializare. Sunt plictisită. Vreau să nu am treabă cu nimeni, să nu mă mai întrebe nimeni de vorbă şi să mă liniştesc. Să-mi trăiesc povestea, să nu existe secrete, să stau acasă într-o canapea confortabilă şi să ştiu că după meci va veni la mine şi punct. Atât. M-am săturat de nervi şi de utilizarea excesivă a telefonului. M-am săturat să mănânc singură la masă şi să mă consolez cu umbrele şi singurătatea camerei când n-am somn în noapte sau când se strecoară câte un coşmar. Nu mai vreau coşmaruri. Nu mai vreau aşteptare. Nu mai vreau radiaţii. Nu mai vreau liniştea asta distrusă de urletele din capul meu. Nu mai vreau să mă mai aud vorbind cu mine. Nu mai vreau să plâng.
Am depăşit copilăria, a trecut vremea în care vroiam să mă distrez... asta dacă a existat vreodată. Nu mai vreau petreceri, haos, scandaluri sau mai multe feţe cărora să mă confesez. Vreau să fiu adult. Să înfrunt griji, să mă aştepte (sau să aştept pe) cineva acasă, să ştiu ce se întâmplă şi să am linişte curată. Să muncesc, să fiu hotărâtă şi să adorm mereu în braţele cuiva... să urlu la el numai fiindcă nu am loc în pat sau că s-a învelit cu toată plapuma, sau să mă enerveze că a uitat să-mi cumpere absorbantele de care i-am spus ori ciocolata albă... să îl văd jucându-se cu micuţii şi să fiu înţelegătoare când nu păstrează curăţenia ori le permite copiilor prea mult. Pot fi un om extraordinar, pot fi o mamă şi o soţie bună dar, DUMNEZEULE, eşuez complet în a fi copil ori adolescent. Ia-mi povara asta de pe cap şi aşează-mă la casa mea, căci voi înnebuni de dor.

5 comentarii:

Adi spunea...

Te inteleg destul de bine in chestia asta... si eu m-am saturat destul de mult sa stau pe net din plictiseala sau sa ma bata maicamea si acum la cap sa invat la scoala, altfel nu am viitor, desi nu prea are nici o idee ce fac eu la scoala, ea doar imi spune. As fi si eu mai linistit daca as avea un loc de munca in loc de scoala si daca as locui cu cineva, in loc sa locuiesc singur, insa... nah, chestiile astea se intampla la o anumita varsta deoarece... nu toti se maturizeaza inainte de vreme (presupunand ca suntem maturi si simt exact ce e aia), si nah... in fine.

Desi imi pare rau ca treci prin starea asta, imi place ca gandesti astfel. Ma gandesc ca nu-s singurul ciudat (mi s-a zis astazi) care nu stie sa se distreze ca orice copil/adolescent.

Stii, daca ai chef, mereu poti vorbi cu mine :P sigur sunt unele lucruri pe care eu le stiu si tu nu, si invers...

Grațiela spunea...

Iti multumesc pentru ca imi impatasesti "durerea" sa ii zic asa... Problema ce ne diferentiaza e ca eu nu prea mai am chef sa vbesc... si cand o fac ma simt oarecum trasa de limba. Sau cel putin nu imi mai place sa vb despre viata mea personala (desi simt nevoia sa fac asta uneori) decat cu o anumita persoana (desi uneori nici macar).
Eu nu ma consider nicio clipa o ciudata si nici nu am auzit sa mi se spuna ca as fi astfel... fiindca incerc sa fiu si copilaroasa uneori... cat despre petreceri, niciodata nu le-am preferat desi mereu sunt sufletul petrecerilor. Nu e chestia ca nu ma pot acomoda, e doar ca am nevoie de ft mult spatiu pt mine si de foarte multa liniste.

julie spunea...

pai..racii astia, ce sa le ceri:)) si totusi credeam ca sunt singura care vorbeste singura si se viseaza la casa ei desi are doar 16 ani:)))

Grațiela spunea...

=)) Been there, done that and still can't escape from it. :))

windwhisperer spunea...

omg . :)
adulta mea copila :):)

sa fii om mare o sa-ti iasa pe nas :):) bucura-ti zilele fara grije !
... O zi sfanta , ajunsa banala .
dimineata de Craciun ( merry)
dat cu aspiratorul ( sin)
spanking plozii la fund ( sin)
de ce ???
erau prea fericiti si sareau ca iezii ( adult thinking)
concluzie : sunt un adult pacatos , care a uita ca iezii sburda...si imi pare rau .
ce bine e sa n-ai griji si sa...sburzi !

bonus la cupilu' frustept ;)

http://www.youtube.com/watch?v=12qBoy2rhVw

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...