vineri, mai 07, 2010

Femeia... cu şi despre

Mă stresează teribil ce se întâmplă la ora actuală cu ţara asta. Vor să ia 25% din salariile bugetarilor, 15% din pensii şi o palmă peste faţă de la popor.
În fine, am discutat deja pe această temă de 3 ori şi mereu mă aprind la fel de tare. Oricum degeaba că nu mă aude nimeni.
Sunt stresată că mi-e foame dar sunt în una din acele zile în care nu am chef de mâncare. Îmi place ploaia...dar nu când trebuie să ies din casă într-un anumit scop... şi nici când sunt singură acasă şi e vineri şi aş prefera să văd un film cu cineva drag sau să fac ceva interesant. Cred că mă apuc iar de teste... legislaţie... până plec.

În altă ordine de idei, am o cărticică foarte veche - a fost a lui tata cred - despre femeie în proverbele şi cugetările lumii. Acum observ cam de prin ce perioadă e având în vedere cui îi aparţine prefaţa (mă abţin să nu râd zgomotos): lui Nicolae CEAUŞESCU (şef de stat, tată!). Şi mai rău, începe astfel: "De la începuturile existenţei sale, Partidul Comunist Român a considerat emanciparea femeii ca unun din obiectivele importante ale luptei pentru lichidarea exploatării omului de către om (...)" bla. Citatul continuă pe toată pagina cu abureli... într-o singură frază. Nea ăsta vorbea mai mult ca mine aparent.

În fine, ideea era alta: îmi place foarte mult această cărticică. Deseori când sunt supărată ori plictisită o deschid la întâmplare... şi citesc diverse proverbe. Acum, făcând acelaşi lucru, am dat peste unele chiar drăguţe:
"Femeia iartă mai repede celui care forţează ocazia, dar niciodată celui care o pierde."
"Femeile preferă bărbaţii care le iau fără să le înţeleagă, celor care le înţeleg fără să le ia."
- cea mai crudă realitate
"Trebuie să iei bărbaţii aşa cum sunt şi pe femei aşa cum vor să fie."
- deseori formulez această idee şi nici nu ştiam că este deja pusă pe hârtie
"Un bărbat timid n-a avut niciodată o femeie frumoasă."
- înainte da... Şi cam aşa este... singura problemă e că de când cu emanciparea femeilor, se merge mai mult pe ideea femeie inteligentă + bărbat inteligent (indiferent că e timid sau nu) = poveste de dragoste. Mai poate face şi femeia primul pas.

Şi acum că mi-am amintit... citeam cândva într-un power point nişte adevăruri absolut geniale. Le-am căutat şi... uitaţi-le:

Adevaruri general valabile

barbat inteligent + femeie inteligenta = poveste de dragoste

barbat inteligent + femeie idioata = sarcina nedorita

barbat idiot + femeie inteligenta = aventura fara viitor

barbat idiot + femeie idioata = casatorie

patron inteligent + salariat inteligent = profit

patron inteligent + salariat idiot = productie

patron idiot + salariat inteligent = avansare

patron idiot + salariat idiot = ore suplimentare

vanzator inteligent + client inteligent = dialog

vanzator inteligent + client idiot = teapa

vanzator idiot + client inteligent = discount

vanzator idiot + client idiot = produse Microsoft

stapan inteligent + pisica inteligenta = afectiune

stapan inteligent + pisica idioata = smotoceala

stapan idiot + pisica inteligenta = zgarieturi

stapan idiot + pisica idioata = imparteala a patului

barbat frumos + femeie frumoasa = sex

barbat frumos + femeie nasoala = idiotule!

barbat urat + femeie frumoasa = bani

barbat urat + femeie nasoala = disperare

barbat tanar + femeie tanara = dragoste

barbat tanar + femeie in varsta = mama!

barbat in varsta + femeie tanara = bani

barbat in varsta + femeie in varsta = amicitie

barbat motivat + femeie motivata = insomnie a vecinilor

barbat motivat + femeie obosita = viol

barbat obosit + femeie motivata = frustrare

barbat obosit + femeie obosita = sforait + insomnie

job pasionant + viata de familie pasionanta = dificultati de planning + mare oboseala

job pasionant + viata de familie idioata = ore suplimentare

job cretin + viata de familie pasionanta = concedii medicale si fara plata

job cretin + viata de familie idioata = adultere si/sau Internet

femeie inteligenta + amanta inteligenta = viitor celibatar

femeie inteligenta + amanta idioata = amanta bomba!

femeie idioata + amanta inteligenta = divort la orizont

femeie idioata + amanta idioata = visul oricarui barbat

4 comentarii:

Goe Is Music Addicted spunea...

Genocid baaaa !!!

Ana spunea...

Femei,femei...e plina lumea de nebune
N-am zis-o eu :D

Gravisher spunea...

dar vanator idiot + animal inteligent ce o iesi?

Anonim spunea...

Sunt stresată că mi-e foame dar sunt în una din acele zile în care nu am chef de mâncare
cand tie foame nu ai chef de mancare
bye bye logica

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...