sâmbătă, mai 29, 2010

Sâmbătă. Relaxare.

Ahh, ce zi. Sincer, mi-era dor de astfel de momente. Cred că aşa cum orice băiat are nevoie uneori să se izoleze, să-şi fie suficient sieşi, aşa şi orice fată are nevoie din când în când de fie de o rundă de shopping, fie de o zi întreagă de răsfăţ. Şi prin filme apar înfăţişate astfel de momente "între fete": ceva de genu cele mai bune prietene ies la salon la un masaj, saună, bla.

Well... Eu sunt mai singuratică şi mai comodă. Deocamdată. Îmi sunt de ajuns. În fine, să revin, după cum spuneam, azi m-am simţit bine. Toată ziua m-am răsfăţat cu tot felul de creme care aşteptau de mult să îmi mai fac timp pentru ele, baie cu jacuzzi şi săruri/uleiuri, alte creme, etc etc. E drept, a lipsit din peisaj maseorul acela musculos de apare prin filme, dar... oricum niciodată genul acela de păpuşei epilaţi şi efeminaţi deşi afemeiaţi nu au fost genul meu.




M-am mai relaxat ascultând obsesiv piesa aceasta:


...şi uitându-mă la maşini, ca de obicei. Nu ştiu cum se face că în fiecare dimineaţă mă trezesc în minte cu un nou plan de vacanţă şi un nou gând de a-mi cumpăra maşină. Şi mă tot uit la ele... şi visez... şi vreau atât de tare să fac rost de maşina mea vara aceasta. Of...

Şi un ultim mod de a mă relaxa a fost citind despre cariera pe care vreau să o fac. Ah da, şi am lenevit în pat până la 11!!! Deşi m-am trezit mult mai devreme... obosită. E miraculos... ieri în afară de şcoală nu am ieşit nicăieri, azi nici nu mi-a trecut prin cap aşa ceva... <3 linişte.
Şi am mai ascultat ploaia. Superb!

Un comentariu:

Ana spunea...

awh:X:X

niiice ultima melodie...si uitasem de ea:)

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...