vineri, mai 28, 2010

Încotro?

A început weekendul. Nu prea am chef de nimic extravagant. Vreau să mă relaxez şi să-mi încarc bateriile după ce o săptămână întreagă am avut de alergat. Ştiu că nu e posibil şi că mă amăgesc singură dar măcar sper.
Mno... S-a încheiat sezonul 6 din Grey's Anatomy şi din fericire, Derek nu a murit. Era de aşteptat totuşi. Forţele răului sunt învinse de cele ale binelui, bla.
Mi-e somn. Aş lua maşina şi aş fugi ... unde mă duce viaţa. Dar... ce maşină? A timpului eventual. Una care să mă aducă şi înapoi când vreau să mă odihnesc.
It took me a long time to find him... a long time... and even then it took me a long time to even know I wanted him, to be married, to be his wife, to have his kids... and now, if he's hurt... you don't get to cry about that:)


Gata!
PS: Viaţa trebuie luată în râs. Sunt prea serioasă pentru ea.

4 comentarii:

Ana spunea...

dupa un minut de tacere cand terminasem de citit....am dat pagina mai jos,m-am uitat si am exclamat....

"Ursuuuuu' "
:-"
:))

Evelyn spunea...

HB, vrei sa intineresti?:))


:*



Ce zambet frumos ai in poza asta:>

Grațiela spunea...

Incerc :)) :">

Anonim spunea...

mor mor:))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...