luni, mai 17, 2010

Aşteptare

Cred că e ceva stricat în aer. M-am împăcat cu ai mei. De fapt nici nu ne certaserăm. Am înţeles şi eu unde am greşit dar şi ei că am fost foarte încărcată şi obosită.
În orice caz. Ziceam că voi scrie despre ce am făcut la Bucureşti. Încă nu am primit poze. Încă mai sper.
Până una alta am să povestesc despre cum mergeam azi spre maşină şi, în dreptul ei (maşinii mele) o femeie stătea şi se uita lung holba înăuntru să citească ce scria pe o factură pe care o pusese tata pe scaunul din dreapta. Şi eu vin, mă apropi de maşină... dumneaei se uita în continuare privind în ambele părţi să nu vină cineva şi apoi eu... deschid uşa. Tresare. Se întoarce brusc şi se face că de fapt are treabă la maşina de lângă.
Mda. Nimic interesant în asta... huh?
Am chef de o Maginga. Am chef de Haka. Am chef de Bucureşti. Dezbateri. Muncă... oameni extraordinari... Asta mă face să-mi amintesc de faptul că luni e regionala Debate. Uhm.
Haka:


Green Peace


Altele...



De-abia aştept pozele...

Un comentariu:

Ana spunea...

foarte,foarte interesant!
si faza cu tanti e odd...

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...