vineri, mai 21, 2010

La mulţi ani!

În primul rând... La mulţi ani mami! Şi la mulţi ani tuturor celor ce îşi serbează astăzi ziua!!

În al doilea rând, îmi vine să plâng. Foarte rar se întâmplă ca vreun film să mă impresioneze dar acum chiar s-a întâmplat. Ultimul episod din Grey's Anatomy, cel care a apărut aseară este de-a dreptul şocant. Sper ca Derek să nu moară!!

Apoi, în altă ordine de idei, azi am avut o zi relativ bună. Exceptând comentariile dubioase ah şi da... faptul că la ora de latină a vizionat cel mai dezgustător film posibil (adapare după Satirikon)... ceva cu gay buttsex :)).
Am mai descoperit de asemenea că de când sunt la "regim" m-am dezobişnuit de lucrurile ce reprezentau pentru mine normalul. Nu mai pot mânca grsimi, dulciuri etc.

BTW... Fac chetă să-mi cumpăr maşină!! Donează careva ceva?? :D

5 comentarii:

Ana spunea...

Donatie?
Am o coaja de banana si un elastic de borcane disponibile :))

Grațiela spunea...

Naparlesti? :-/

Stefy spunea...

Daca moare DEREK NU MA MAI UIT LA GREY'S. Come on..astia vor sa ii omoare pe toti? :|

Iulia I. spunea...

Nu. Derek nu moare. Sunt in faza de negare. Refuz sa cred !!!
Deci nu !!!

Adi spunea...

Pai Derek sigur nu moare! :D... La sfarsitul ultimului episod Cristina se duce la Meredith si ii spune ca Derek a intrebat de ea ;)... Si nici Alex nu o sa moara ;)
Eu unul nu cred ca pot sa astept pana in septembrie noul sezon :))))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...