duminică, mai 16, 2010

Acasă

Acasă. După o saptămână.
Am să scriu zilele următoare despre ce am făcut pe la Bucureşti. Sper din suflet să fac rost cât mai repede posibil de toate pozele <3... au fost nişte zile solicitante dar superbe! Am descoperit nişte oameni minunaţi şi mi-am schimbat foarte mult viziunea asupra viitorului meu.
Păcat doar că mama nu mai vorbeşte cu mine şi am senzaţia că sunt nervoşi atât ea cât şi tata. Nu am sunat. Şi am urlat. Am fost o proastă şi acum degeaba mai regret. Oricum nu am curajul şi nici puterea de a mă duce şi a-i spune cât de rău îmi pare.
Mno. În rest sunt fericită. Îmi vor lipsi cei din USR. M-am simţit şi eu studentă printre ei... Tot respectul!!

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...