sâmbătă, mai 22, 2010

Entuziasm

Recunosc public faptul că se întâmplă ceva foarte ciudat cu mine :)). Mai multe detalii nu ofer.

În fine, azi m-am trezit iar devreme fiindcă am avut ore de condus de la 8. Necesit somn... dar nu cred că voi gusta prea curând. Îmi place viaţa trăită la maxim. Îmi place să ştiu că am atât de multe lucruri de rezolvat încât nu prea am timp să mă relaxez... şi îmi place să ştiu că am prieteni cu care să îmi pot ocupa singurele clipe în care aş fi putut dormi.
Vă mulţumesc vouă!

În altă ordine de idei... am primit o parte din poze (de la Bucureşti)! Cele realizate cu aparatul lui Dany. Sunt foarte mândră de ele :)). Îmi trezesc numai amintiri frumoase.


- Eu şi Dany... reprezentanţii judeţului Vâlcea. Tocmai se încheiase munca noastră de cercetare.


- Scumpa mea coechipieră, Marina <3


- Încă o dată, Vâlcea... tricouri şi porecle :)) (Eu - Licurici, Dany - Răzilă)


- Poză de grup. După dezbaterea finală din interior, înainte de raportul final şi de marea dezbatere (oficială)

- Take your time. Relax. Take it easy. Unul din taskuri pentru a ne mai destinde. Aceasta este echipa mea (de la stânga la dreapta): Costi (Constanţa) aka Albă ca Zăpada, Andreea (Timişoara) aka Pitic 3, Marina (Bucureşti) aka Pitic 2, Graţiela (Vâlcea) - mascota, aka pitic 1. Împreună suntem... "PITICII" :)))


- Noaptea altă dinaintea congresului. Toţi muncim. Mape, xeroxat, capsat, filmuleţe... haide, haide, haide!


- Noaptea albă. Ramona pe masă luând o pauză, eu lucrând la filmulete <3


- Again. Subscriu.


- Deja începe să mă lase vederea, mai e foarte puţin până la Congres.


- Plimbare prin Cişmigiu. Nu. Nu este Teiul lui Eminescu.


- Congresul. Dezbatere Noua Lege a Învăţământului. Studenţi, USR şi eu la acelaşi pupitru cu Ministrul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, Daniel Funeriu.


- Acelaşi moment.


- La congres. Ministrul.

- Gaudeamus Igitur...

4 comentarii:

Ana spunea...

Foarte tare!

Iulia I. spunea...

Funeriu !!! grrr !!!

Grațiela spunea...

Iulia, de cand esti Peter Pan?:| :))

Iulia I. spunea...

Pai de cand m-au uitat anii =))
Deci nu mai cresc, nu mai nimic ... :|

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...