duminică, mai 09, 2010

Mâncare

Una din marile mele pasiuni este gătitul. De când eram mică mami obişnuia să mă ţină pe lângă ea în bucătărie şi să-mi insufle din dragostea ei pentru gătit şi mai ales din îndemânare. Cu timpul deja mă punea să îi iau locul. Ei bine... aşa, pe bucăţele, din nevoie, am învăţat să gătesc. Şi deşi o fac rar, o fac cu plăcere.
Aşa am ajuns ca azi să petrec 2 ore în bucătărie preparând micul dejun: gogoşi umplute cu tot mezeluri (şi bla), cu aluat de pizza. Cu alte cuvinte Pizza Calzone împăturită şi în loc de pusă la cuptor, făcută în tigaie. E adevătar că am făcut cam multe porţii având în vedere că nu suntem acasă decât eu şi Gabi... dar mai contează? Surprinzător e că sunt eu mulţumită de rezultat - cei ce mă ştiu cunosc faptul că sunt perfecţionistă şi niciodată nu sunt mulţumită de nimic din ce fac.

În altă ordine de idei... se aude superb ploaia de afară. Tunetele sunt absolut geniale. Azi trebuia să avem un proiect cu Interactul... dar l-am amânat. De supărare mai că îmi vine să renunţ şi la şedinţă. Nu ştiu. În fine... am pus cam multă maioneză şi de când mă ştiu reacţionez urât la maioneză (deşi o ador) fiindcă am fierea ştrangulată din naştere.

Măh rog... see ya later.

PS: Nu sunt sexistă, dar... lăsaţi femeia unde îi este locul: la cratiţă! :))) I keed I keed.

Un comentariu:

Ana spunea...

Vreeeaaauu si eu!! :X
Stiu saaa...sa fac ce vrei :D

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...