joi, mai 27, 2010

Maxim am spus!!

N-am prea mai avut timp zilele acestea să scriu. Am fost foarte ocupată... şi veşnic indispusă, însă, din fericire încep să revin pe drumul cel bun şi s-o las mai moale cu enervatul din orice.
Anyway... azi am avut o zi frumoasă: exceptând faptul că nu m-am putut concentra asupra unui singur lucru, că am fost distrată şi am vorbit foarte mult, totul a fost bine. Am avut cea mai tare oră de română posibilă <3 .="." a.="a." a="a" acas="acas" ajuns="ajuns" am="am" ap="ap" asta="asta" bine="bine" br="br" c.="c." c="c" care="care" cat="cat" ce="ce" cu="cu" cum="cum" cut...="cut..." cut.="cut." de="de" distrat...="distrat..." doar="doar" dor="dor" dup="dup" dus="dus" e.="e." e="e" f.="f." f="f" fapt="fapt" fost="fost" frumoas="frumoas" i-am="i-am" i="i" iile="iile" it="it" l.="l." la="la" m-am="m-am" m="m" mas="mas" mda.="mda." mergem="mergem" mi-a="mi-a" mi-era="mi-era" n="n" nas="nas" nge="nge" notat="notat" nu="nu" opera="opera" p="p" pe="pe" perfect...="perfect..." piscin="piscin" pl="pl" prea="prea" prima="prima" prin="prin" puternic="puternic" putut="putut" r="r" reau="reau" refuza="refuza" rest="rest" rit="rit" ritur="ritur" s="s" sensibilitate="sensibilitate" sim="sim" sinusuri...="sinusuri..." soare="soare" spargerea="spargerea" sun="sun" totul="totul" trecut="trecut" trezesc="trezesc" unui="unui" urm="urm" vara="vara" vas="vas" veselie.="veselie." via="via">Ce dor îmi va fi mie de gaşca asta cu care îmi omor serile, la anul, când vor pleca la facultate. Profit cât mai pot!
Acum urmează petrecerea Reggae din Bloody (organizată de Interact în scop caritabil). Problema e că nu vreau să merg dar tot mai multă lume încearcă să mă convingă. Frateee... nu-mi plac discotecile, nu-mi place fumul, nu-mi plac oamenii care se îmbată pe acolo ş.a.m.d. Chiar am dubii în ceea ce priveşte şansele de a mă distra. Deşi există totuşi acolo... cât de cât speranţe. Of. Nu ştiu ce să fac. Încă mă mai gândesc.
În altă ordine de idei sunt foarte obosită. Ziua de azi mi-o programasem pentru legislaţie (... :-") şi somn. Acum m-am trezit dintr-o dată că am de învăţat pentru inspecţia de mâine de la istorie şi o notă suplimentară la economie... dar tare m-aş culca. Oufff...

PS: La mulţi ani Laurici!!!

3 comentarii:

Florina spunea...

Ca tot vorbeai de lectia la economie si la ce avem la istorie...Nuuuuuuuuuuuuu Vreeeeeauuuu!!!! Tocmai m-ai coborat din cer..:-l ;)) Scuze...E doar un efect advers al festivitatii de premiere...

Grațiela spunea...

Felicitari!!!=D>

Ana spunea...

flush!

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...