marți, mai 04, 2010

Random

Nu am mai scris de multicel. Nu am prea avut subiecte interesante şi continui să nu am. Lucrez diverse pentru şcoală, cânt la chitară tot mai mult, mi-a apărut o vânătaie dubioasă în forma de "131" sau ceva de genu (unii au zis că e de fapt 15.I sau 151 sau 751, 731. În realitate nu ştiu ce era. În fine) dar de ieri până azi mi-a şi dispărut. Aproape complet. Miraculos. Mda. Whatever.
Mai am o singură teză de dat, o grămadă de proiecte de făcut, la legislaţie e neaşteptat de bine, de-abia aştept plimbările prin oraş... <3 şi apoi să vezi fericire...
Mda. Am fost irascibilă rău zilele astea şi exagerată şi... bla. Dar m-am vindecat. Circulă o vorbă populară destul de bună... :)):-" (acum râd dar să vezi când ... nvm).

Big booty bitches? :)) I keed, I keed.
În fine. Nu am idei. Voi ce mai faceţi? :)) Sper că nu asta:
:)).
PS: Aveţi idee... au apărut pe undeva costume de baie? :))

4 comentarii:

Goe Is Music Addicted spunea...

Am eu de vanzare costume de baie !
iti las contactul meu mai jos
-
-
-
-
-
-goe_barosandemic_cu_chiloti_de.plaja2010@yahoo.com

Ana spunea...

=))
cand chimia iti ajunge pana'n gat....
vreau si eu sa fac aia..ce faci tu-ca sa imi curat tenul:D

Grațiela spunea...

Bun, bun :))...

da nu ruginesc daca sunt din tabla? :-?

Anonim spunea...

nu il mia imita pe RWJ please

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...