miercuri, mai 19, 2010

Fasole

15 fix. Ar trebui să închin un toast astăzi...
Să fac un articol drăguţ? Sau unul obişnuit?
Hmm...

--------------------------------------------

Ok, ok.

--------------------------------------------

Lame. :))

Se întâmplă ceva foarte ciudat. De ceva timp nu mai vreau să vorbesc despre viaţa mea personală/intimă. Nu simt nevoia. Parcă plictisesc. Ce se întâmplă cu mine? Mă maturizez? Chestiile generale sunt ok.

De exemplu că eu conduc mai bine pe Logan decât pe Passat :)). J'adore! Mi-e foame. Mi-e lene. Bla.

Am căzut pe gresie şi ma doare degetul mic. Dar rău... metacarpienele :(.
Aştept pozele de la Bucureşti dar nimeni nu-şi face pomană cu mine.

2 comentarii:

Goe Is Music Addicted spunea...

Ma refeream intins ca si continut..multe melodii alea alea..plus doru de la Bacau :x ..De scris intra-adevar nu e mult dar ca si continut e adorabil :X....Aceasta este mamica mea.Cine e mamica ta?Tu esti mamica mea.Eu sunt mamica ta?daaaa.fa cu mana la camera..Peste !! =)) Eh loganul e sef in Romania.Pe drumurile astea si caruta ti-o faci praf.

Grațiela spunea...

Corect! :))))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...