luni, mai 24, 2010

Realizări

A mai trecut un weekend (prelungit ce-i drept). Am mai înregistrat:
- trei ore de condus
- o ieşire nocturnă la terasă
- o plimbare nocturnă la Govora (în căutarea unor fantome :))... printr-o pădure interesantă)
- un grătar în formulă completă
- sute de zâmbete şi chicoteli
- interdicţii de a posta chestii dubioase pe youtube/blog :))
- un episod din Flash Forward în condiţii speciale
- o petrecere nocturnă (încep să mă simt bufniţă)
- cheltuieli neprevăzute
- o porţie de râs cu Ana
Şi cel mai important:

11 comentarii:

Radu spunea...

Congratulations=D>

Grațiela spunea...

:)) Danke :D

Anonim spunea...

Salut, te contactez in legatura cu un schimb de link-uri daca esti interesata.
Datele mele sunt:

nume: Seriale Online
link: http://www.serialepe.net/

Daca esti de acord, astept un raspuns, merci.

Scuze ca am scris aici, dar nu am gasit nici o adresa de mail, de-a ta..

Anonim spunea...

Cand este examenul?

Grațiela spunea...

Luni, 5 iulie :))... deci mai am :D.

Iulia I. spunea...

Btw, gasesti fantome in Pavilion sau cinema-ul din parc.

Grațiela spunea...

Pai am cautat... si era cam infricosator ce-i drept... 11 noaptea, ploua numai in dreptul nostru...ceatza bla... Dar nu am fost agresati :D

Iulia I. spunea...

De cine?!! De ciulini :|
In Govora, singura chestie care v-ar putea agresa e doar privirea unei babe din bloncul de peste strada de al meu.
In pavilion a fost ... spanzurat un caine :| de-asta e mai spooky ;))

Grațiela spunea...

:| Aoleu Doamne ce oameni!!

Anonim spunea...

Hey @above, I found my modded controller at www.rapidfiremods.com and I gotta say it is the best addition to my gaming setup. I have a big tv, custom xbox case, buncha games, and my custom painted rapid fire modded xbox 360 controller from www.RapidFireMods.com just tops it all off!!! I am the only kid in the black that has this cool bad boy. I love it! The painted controller is sooo awesome and I got a custom design made for me to use...soo...its the only one of its kind...well worth anything I paid for it.

[URL=http://www.RapidFireMods.com][B]call of duty[/B][/URL]

Anonim spunea...

Hello,
We are very excited to announce the membership pre-registration offering of AllDayGiveaways.Com!
To kick off our membership drive, we are offering a no obligation 16gb WiFi iPad sweepstakes. It is free to enter - just pre-register at www.alldaygiveaways.com.

[URL=http://www.alldaygiveaways.com][B]prizes[/B][/URL]

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...