miercuri, februarie 10, 2010

a 6a ediţie de ... recunoştinţă!

Vă daţi seama? De jumătate de an, lună de lună, am făcut acest lucru. Sunt mândră de mine.
Oricum, luna aceasta (împlinind jumătate de an) şi, având cam aceleaşi persoane pe listă, mi-am permis să schimb puţin tactica. Cel puţin luna aceasta -aşa cum mereu am adus îmbunătăţiri. Aşadar... prezentarea mea este video.
Sper că veţi avea răbdare de data aceasta să îi citiţi pe toţi şi, să vă recunoaşteţi în cuvintele mele.

Vă mulţumesc că existaţi!

8 comentarii:

Mihai Vlad spunea...

cum adica sa involuezi? heeey u made a funny ha?

Grațiela spunea...

I was kiddin' :"> :))...
but hey... not every brother can be as cool and great friend as you are ;) >:D<

Evelyn spunea...

Apar si eu intr`o poza(din greseala, probabil)

:))

Dragute comentariile scrise pe acolo...

Grațiela spunea...

Ar fi impertinent din partea mea sa spun ca eu nu fac greseli :P :))... dar totusi... Il 'Caso' non esiste..non e un caso se tu sei qui ;)

Ana spunea...

ba nush cat de buna am fost eu...si cat de corecta..si de cate ori te'am suparat...dar sincer iti zic ca pt mn esti singura care merita titlul de "my best friend"

Grațiela spunea...

I know u love me, you know I love you ;) >:D< :*

Andi spunea...

ma bucur foarte mult ca pot fi de ajutor uneori... ideea cu ziua recunostintei a fost una minunata, dar asta cu filmuletul pentru "aniversare" a fost :X...sunt speechless

si dupa cum iti spuneam, mi'ai curatat ziua asta jegoasa:)))

Grațiela spunea...

Ma bucur enorm >:D< !

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...