sâmbătă, februarie 06, 2010

Top 20 wedding dresses

Începe să îmi placă treaba asta cu topurile. Tâmpite sau nu... chiar îmi plac. Mereu m-au fascinat. Spun multe despre persoana care le face. 

În fine, astăzi îmi propun un top 20 rochii de mireasă. Cred că orice fată, încă de mică, visează nerăbdătoare la acea clipă când va fi prinţesă... o dată în viaţă, prinţesă (în fine, unele se vor prinţese de mai multe ori, dar aia e altă poveste). 

Totuşi, dacă este să mă pronunţ, personal, sunt o visătoare şi o romantică. Prefer să cred că prea matură şi băieţoasă dar totodată realitatea îmi dă peste nas şi mă arată feminină şi copilăroasă. Aşadar, după ce toată ziua m-am gândit numai la acest subiect --->nunţi<--- am ales să fac acest top. Deşi în general sunt o tipă simplă şi simplistă... acum depăşesc puţin graniţele. 

So...




Locul 20


Locul 19

Locul 18

Locul 17

Locul 16


Locul 15

Locul 14

Locul 13

Locul 12

Locul 11

Locul 10


Locul 9

Locul 8

Locul 7

Locul 6


Locul 5

Locul 4

Locul 3


Locul 2

Locul 1

16 comentarii:

Ana spunea...

Ah,I adore you! :X
rochia de la 18 e preferata mea:x

Grațiela spunea...

sa stii ca tu ai fost sursa mea de inspiratie ... Imi aminteam de cand eram ceva ma mici si mergeam in centru si ne uitam la rochii... mai exact tu ca eu cascam =))... şi mă aşteptam ca ălea care îmi plac mie mai puţin să îţi placă ţie mai mult :))))

Iulia I. spunea...

Pe-asta nu-l mai fac XDD.
Nuntile ma ingrozesc si nu visez sa fiu mireasa XDD.

Iulia I. spunea...

dar imi plac rochiile 3 si 2 [mai mult 3] <3

Ana spunea...

=))=)) i remember:">
=))

Ana Luiza spunea...

18 si 11:X

C M spunea...

Super! Îmi plac toate :))

Dar ... în special cea cu numărul 9.

C M spunea...

Mă speriaşi rău azi ..

Doar mă cunoşti!

:))

Grațiela spunea...

ehh... n-aveai motive >:D< :))

Anonim spunea...

o sa fac si eu top 20 condoms

Grațiela spunea...

go ahead :))

Evelyn spunea...

Mie`mi place locul 4:D


Oricum, cam devreme pt articolu` asta :))

Grațiela spunea...

Crezi? Eu nu as fi atat de sigura :D.

Livia`` spunea...

Gratiela,draga ne cam bagi la banuieli`:-w`...:))`
1 si 3 sunt absolut superbee`:x

Grațiela spunea...

Da... banuieli ca sunt extraordinar de plictisita :))...

Grațiela spunea...

V-am zis eu ca nu e devreme :)))...

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...