sâmbătă, februarie 27, 2010

EDAR contest

Hmmm... de ceva timp, extraordinara mea prietenă Adina se agită cu acest "concurs de monologuri" în engleză ce, în sfârşit, după numeroase întârzieri, s-a desfăşurat (azi). Aşadar, după ce ne-am culcat cu zâmbetul pe buze gândindu-ne la ce fericire ne aşteaptă, după ce o noapte întreagă am auzit-o în somn cum mă striga (mda. Adina vorbeşte în somn... şi mă strigă pe mine. Asta e kinki) şi mai ales după ce m-am chinuit toată dimineaţa să merg pe vârfuri pentru a nu trezi pe nimeni, am ajuns şi la spectacol.
Interesaaaant. Am avut cel mai bun loc: la balcon, chiar dacă nişte coinaci cu multă energie au stat şi au facut gălăgie, lucru ce a dus la expulzarea (:)) ) tuturor de la balcon. Oricum eu am rămas. Că eram liniştită. Ha! Sunt fată cuminte. Am încercat să fac poze - acum că nu au ieşit atât de reuşite nu e vina mea. Camera e dusa. Deşi sunt nedreaptă. În fine, când am fost oare altfel?
A durat 6 ore jumătate!!! Timp de 6 ore jumătate (asta pentru că acei 7 ani pe care i-am petrecut căzând din copaci m-au învăţat că trebuie să îi respecţi şi pe cei mai mici şi nu să pleci - aşa cum au făcut toţi ţăranii aceia egoişti - ok, nu mă înjuraţi. Unii au motive bune, dar dude... ŞI MIE MI-ERA FOAME ŞI SOMN ŞI ERAM PLICTISITĂ DE MOARTE... dar asta nu m-a împiedicat să îi respect) am stat la balcon. Pe scaun - şi din când în când în picioare să încerc un cadru mai bun pentru fotografii.
Iniţial am venit să-mi văd colegii... şi pe Mircea... nu prea ştiam cine participă. Ah da, şi să am grijă de emoţiile Adinei. Nu e ea protejata mea? Pinguina mea simpatică :)))).
În fine. Felicitări Mircea, felicitări Anda, felicitări Rada, felicitări Mana, felicitări Mihaela ... şi felicitări tuturor celor ce au luat ori nu premii. Oricum, aveţi toţi meritul vostru, indiferent de rezultat: aţi fost acolo, pe scenă, aţi tremurat... spre deosebire de noi care am dormit pe scaune.
Şi da, special congrats and thanks to Heliana... atât pentru ce a făcut ea acolo, cât mai ales că a fost singura care ne-a răsplătit şi pe noi pentru că am rezistat vitejeşte până la final... Ne-a dat ciocolata ei :X:X.. şi am terminat-o singură aproape... în 3 minute :)).
You rock dudes!

2 comentarii:

Evelyn spunea...

Drace, daca mai stateam 15 min luam si eu ciocolata.. dar n`am mai rezistat!



Felicitari.


Adina, nice bf:>


ulala:))
=))

*glumeam

Grațiela spunea...

Cred ca e numai o impresie... ca a trecut mai mult de cand ati plecat voi si pana s-a terminat ... Avand totusi in vedere ca s-a terminat la 4.

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...