sâmbătă, februarie 06, 2010

Pink - bad bad day

Dude. M-am săturat chiar şi eu să-l văd în fiecare dimineaţă pe drogatul ăla de la 2 cum se uită la mine cu ochi goi şi se preface că mă soarbe din priviri, mai ceva ca pe o sticlă de Jack Daniels. Da, la început era cool, fashionable, ochi frumoşi, amintiri calde, dar acum devine lame. It's been a bad bad day but who gives a shit?

Mda... aşa i-aş zice. Dar îl las să se holbeze în continuare, oricum priveşte pe mine, with his big rapist eyes. Pun pariu că nici nu mă vede. Se uită doar. 

.........................................................................................................................................................................


I could be sad all day but I don't feel like it :-j. \:D/

Un comentariu:

Evelyn spunea...

Hai mai, Gratiela, ca fiecare avem cate`un vecin d`asta:))



Relax:D

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...