luni, februarie 08, 2010

Buletinul meteo

Hmmm... vremea începe să devină tot mai enervantă pentru oamenii cu care intru în contact. Pentru mine... nu începe, ci este de mult enervantă, dar cum am rezistat eroic din noiembrie şi până acum, mai rezist şi de acum până în martie. Mai sunt doar 3 săptămâni. Cât de rău poate fi? Bine măcar că la noi nu e mereu aşa... ci mai avem şi alte anotimpuri, oricum la vară voi înjura căldura.
Ce să se mai vaite oamenii ăştia?

Măh rog, oricum eu nu prea i-am considerat pe ăştia oameni vreodată - no offense, dar aia nu e viaţă.
În altă ordine de idei... sunt convinsă că pentru fiecare, vremea este aşa cum şi-o impune să fie, aşa cum are sufletul...
de exemplu, eu acum sunt aici:

...admir apusul. Şi mă bucur de căldură şi de apă.
Acum îmi fac bagajele să merg aici:


Deci, pentru mine e soare şi cald... şi-aşa am geamul aburit şi perdeaua trasa, cei nu văd ce se întâmplă afară.
Gata, mă pun la bronzat... ne mai auzim.

2 comentarii:

Ana spunea...

la razele calde si mangaietore ale...lampii si alintata in cel mai fin mod la talpile picioarelor..de ciorapii de lana=)))

Grațiela spunea...

=))))))))) Bine punctat! =)))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...