joi, februarie 11, 2010

Încă una...

... încă o leapşă confiscată... muzicală... de pe blogul Juliei...

1.Cum te simti azi?
Holograf - N-am iubit pe nimeni (aşa cum te-am iubit pe tine...)

2.Vei ajunge departe in viata?

Alex - Perfect

3.Cum te vad prietenii tai?
Michael Jackson - We are the world (deci sunt o şansă pentru o lume mai bună? :)) )


4.Te vei casatori vreodata?

Alicia Keys - Fallin (Dude :|)


5.Care e tema preferata a celui mai bun prieten?

Alvin and the Chipmunks - Hula Hoop (=))))) )

6.Care e povestea vietii tale?
Nelly - Dilemma (Doamne fereşte!!)

7.Cum era in liceu?
Ducu Bertzi - M-am îndrăgostit numai de ea (:))) având în vedere poveştile mele...)

8.Cum poti avansa in viata?
Green Day - Time of your life (deci trebuie să mă pun mai mult pe distracţii)

9.Care e cel mai fain lucru la prietenii tai?
Armin van Buuren - Unforgivable

10.Ce se preconizeaza pentru weekend?
Holograf - Ochii tăi (:(... Clar, ca să pot evita asta, trebuie weekendul acesta să stau acasă :|)

11.Ce cantec te descrie cel mai bine?
Beyonce - Listen (Cam da)


12.Dar pe bunicii tai?

Axwell - Watch the sunrise (de acolo de sus)

13.Cum iti merge in viata?
Enur - Calabria (sweet să fie Calabria asta...=... adevătul e că am o pasiune pentru Italia

14.Ce melodie iti va canta la inmormantare?
Ciara - Goodies (=)))))) cum ar fi colivă)

15.Cum te vede restul lumii?
Vescan - Dansez cu pozele vechi (am cam observat că lumea mă vede ca pe o nebună "Nu sunt nebun sunt doar psihic instabil" ;) )

16.Vei avea o viata fericita?
Mike - Droguri (loooooooooooool)

17.Ce cred prietenii cu adevarat despre tine?
Rihanna - Photographs (Thought he was the one for me
Other boys I could not see
And look what happened to our love
I’m like how could it be?
It should have been me and you
It could have been you and me
Boy you broke my hear and now I’m standing here)

18.Sunt persoane care te doresc in secret?
The Pussycat Dolls - Jay Ho (You are my destiny) ... meaning?

19.Cum sa ma fericesc singur?
Ricky Martin - Livin' la vida loca (bun răspuns... aşa întrebare, aşa răspuns)

20.Ce ar trebui sa faci cu viata ta?
Mario - Crying out for me

Un comentariu:

Ana spunea...

ador chestiile astea..pt ca sustin expresia:"nimic nu e intamplator"
:X

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...