luni, ianuarie 04, 2010

Ce vrea publicul?

Lecţie de publicitate. Mă mai mir că numai ziarele de scandal şi toate apariţiile de acest gen au succes, în dezavantajul celor culturale. Desigur. Blogul meu cam murise în ultima vreme, odată cu starea mea pozitivă. Urăsc iarna. Aşa că, uite cum brusc, peste noapte, în numai două zile de când s-a făcut cunoscut faptul că renumita - celebra, ex-artista premiată la diverse concursuri şi olimpiade şi participantă la diferite emisiuni muzicale şi festivaluri de muzică uşoară în trecut - are păr pe picioare! Wow. Ea şi restul locuitoarelor acestei planete - că nu am nicio justificare că în spaţiu marţienii au picioare, d-apoi păr pe ele. Şi are dezordine în cameră. Adică o vitrină în care ţine PĂPUŞI. WOW... la 17 ani mai are păpuşi şi peruci care să îi amintească de concursurile de teatru câştigate şi spectacolele susţinute. Ah şi o diplomă lipită pe geamul vitrinei. Se laudă.
Şi tot această vedetă consacrată mai ţine în cameră un dulăpior pe care are... INCREDIBIL... CĂRŢI!!! PFFF... Crimă. Cum poate un om să ţină cărţi în casă? Şi o candelă pe ele. Într-adevăr, asta nu avea ce căuta... că doar nu vin spiritele rele şi nici Dumnezeu nu există. Dar! Se mai găseşte în acel haos inexplicabil şi în acea dezordine şi mizerie crasa un suport de pixuri care e, domn'le, gol! Şi proeminent pe deasupra. Ah, stai, sub scaunul total lipsit de stil de lângă acest dulapior se afla ... o pereche de papuci pufoşi! CAP DE PISICĂ! :O
Incredibil Doamnelor şi Domnilor... ce să mai! Motiv să trec de 200 de view-uri :)). LOL. Cred că mi-ar trebui scandaluri mai des, că e incredibil de rating brusc am avut. Şi asta numai în câteva ore!
Splendid. Mulţumesc frumos! :) :X Rămân datoare. Aprind o lumânare la vii pentru voi toţi (şi stai, aceeaşi vedetă îşi permite să fie ironică. Deh, de data asta nu mai e, dar ca în povestea cu Vasilică şi lupu' ... "nu te mai crede nici dracu' " Dumnezeu să mă ierte!) Diaconescule, păzea!

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...