joi, ianuarie 28, 2010

The Superior Scribbler Award

ok, so for those who don't know, there is this prize going on. it's called “The Superior Scribbler Award”, basically a form of making those mark ass bitches with no friends, that talk about themselves in a blog, feel good about being social failures. So my brother gave it to me... as he thought I deserve it :">. How cuteee :x, and he though i might feel like I need to pass it on.. well.. let's see...
Ce trebuie să fac mai departe?
1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie să dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie să își creeze o legatură pe net la blog-ul (și autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie să își prezinte premiul pe blog și să adauge un link la acest post, care ne explică ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. trebuie să posteze aceste reguli pe blog-ul lui

so the Superior Suck Ass award goes to:

#1 Mike pentru că mă amuză în fiecare zi cu întâmplările lui incredibil de dumb =))).
#2 Mircea pentru că scrie în acelaşi stil ironic şi mereu plăcut.
#3 Cristi B. fiindcă deşi e departe... peste mări şi ţări... ştie uneori mai bine decât noi ce este de preţuit.
#4 Cosmin fiindcă "le zice bine".
#5 Andy pentru că s-a făcut băiat cuminte şi... scrie!

2 comentarii:

Cosmin Piticu` spunea...

ai să te superi tare pe mine dar nu ma bag la asta... inca... :/
poate pe viitor... lasă-mă să mai "cresc" puţin în lumea blogging-ului, şi vedem apoi...
dar totuşi - mersi pentru ofertă! o să am grijă să mă revanşez în alt mod..

Grațiela spunea...

de ce sa ma supar? Intentia mea nu era neaparat de a trimite mai departe, fiindca niciunul din cel care au primit premiul meu nu accepta "lepse" de fel, dar macar mi-am manifestat preferintele :D. Mai departe tine de fiecare;))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...