vineri, ianuarie 15, 2010

La radio...

Căştile în urechi crează dependenţă. Mda. Oriunde aş pleca am grijă să conectez hands free-ul şi să dau drumul la radio. Înainte ascultam KissFm... că făceau comentarii amuzante şi mai aveam motive să râd înainte de jalea de la şcoală (ştiţi voi, situaţia aceea penibilă în care spune Huidu ceva, te bufneşte din senin râsul în mijlocul drumului - că doar ce abţinere domn'le - şi apoi priviri curioase te înţeapă, într-un mod foarte expresiv : "WTF?")... acum, de câteva zile, nu ştiu cum şi pe ce am apăsat că am schimbat frecvenţa. Involuntar am trecut în celălalt studio al Primei... respectiv Magic FM şi am constatat cu foarte multă încântare că... sunt foarte tari frate!! Rockeru' Hrubaru chiar pune muzică bună! Adică... în afară de Europa FM (unde mă cam enervează comentariile Monicăi Anghel, total pe lângă) şi Metronom FM (pe care îl ascult mereu în maşină)... nu credeam că mai există post care să aducă aminte de melodiile soft ale epocilor trecute. Deci, am făcut o mare descoperire. Ah da, şi România actualităţi (thanks to Cristi B. care mi-a amintit acum ceva vreme de muzica lor bună). Restul au numai muzica abia scoasă din studio şi repetată la infinit, mai exact bassul acela obositor şi câte o voce de piţipoancă în călduri. Slavă cerului că nu arată şi videoclipurile (care, dacă aţi observat - şi cred că nu sunt singura care se revoltă împotriva acestui fapt - sunt 99% cu tentă sexuală şi caracter obscen mascat totuşi de câte un obiect vestimentar rudimentar precum bichiniul ori sutienul. WOOW... Mda.).
Ce să mai... trăiască Magic Fm! (nah că fac reclamă, dar merită) 5***** pentru asta.

Un comentariu:

Mihai Vlad spunea...

hmm.. i'll give it a try next time... mie mi s-au stricat castile.. si de atunci am redescoperit lumea...
si de cand am redescoperit lumea... ma tot vait ca nu am bani sa imi iau alte casti :D

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...