sâmbătă, ianuarie 16, 2010

Chiar nimic

Dude... how I hate those moments when I have something really interesting to say and then, the very next moment I find out that it was lame. My brother would have come with something better than that. Nah că am uitat despre ce trebuia să fie articolul ăsta. Cred că nu despre faptul că am fost la Adina la Olăneşti, chipurile să facem un proiect şi până la urmă am făcut orice altceva... Ah da, am încercat să vedem Avatar... vreo 40 de minute ca aproape adormiseram amândouă. Varianta SouthPark - dances with the smurphs - e mai bună. :))
Cred că nici despre combinaţia hibridă a feţelor noastre:))... şi nici despre faptul că Virginia Woolf începe să mă scoată tot mai tare din sărite cu lezbianusmul. Sau poate vroiam să vorbesc despre cât de idioţi sunt unii reprezentanţi ai sexului tare. Ah nici. Sau despre cum era să îi zic unei femei în autobuz "să creşti mare" după ce am ajutat-o să care un bagaj şi mi-a spus "mulţumesc"...
Mnope... S-ar părea că de fapt nu am nimic de zis. Păcat. Vă las totuşi poza androgină, să aveţi coşmaruri. Dedicaţie specială pentru Adina.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...