luni, ianuarie 25, 2010

Random

Încă o salvare care merge în faţă, pe alee. Ce s-o fi întâmplat? Sper doar să nu fie nimic grav deşi nu pare în regulă. Luminile alea albastre, când trec prin faţa geamului, mă sperie. Mama mă întreabă dacă vreau să mănânc grătar. Mă doare capul. Aş mai scrie ceva, m-aş mai uita la un episod din Grey's Anatomy... aş mai mânca ceva. Aş dormi. Pff. Greu. Ce se întâmplă??? Partea ciudată e că nu am chiar nimic. No reason... şi cu toate astea am mintea în ceaţă. Hmm.


Ah, ştiu, e de la frig, deşi în casă e bine...

Un comentariu:

Adi spunea...

... welcome to my world...

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...