luni, ianuarie 11, 2010

Leapşă

Cât e ceasul?
08:13

Numele tău este...?
Vlad (Graţiela-Teodora)

Porecla?
Verdeaţă

Tatuaje?
Nu

Culoarea ochilor?
Căprui(hazel)

Locul în care te-ai născut?
Rm. Vâlcea

Mâncare favorită?
Paste, spagetti...


Ai înfăşurat vreodată pe cineva cu hârtie igienică?
DA!!! HAAAA... m-ai prins

Ai iubit pe cineva atât de mult încat să-ţi vină să plângi?
Numai pe cineva??

Ai fost implicat în vreun accident de maşină?
Chiar acum 4 zile.

Crutoane sau bacon?
Crutoane

Zi favorită din săptamână?
N-am. Cred totuşi că Duminică.

Restaurant favorit?
KFC

Ce sport iţi place să urmăreşti?
Să urmăresc? Gimnastică... dar în general la aruncatul cu privirea sunt as.

Băutura favorită?
Dr. Pepper

Îngheţata favorită?
Tort de îngheţată cu caramel...

Walt Disney sau Warner Bros?
None.

Restaurant fast food favorit?
KFC se pune?

Ce culoare are dormitorul vostru?
Verde. Clar

De câte ori ai copiat la un examen?
Niciodată. Sunt prea tocilară să am atâta curaj.

De la cine ai primit leapsa asta?
Iulia

În care magazin ai fi cheltuit toţi banii de pe card?
NewYorker, Hervis, Deichmann...

Ce faci de obicei când te plictiseşti?
Mă gândesc la toate tâmpeniile posibile.

La ce oră mergi la culcare?
Nu ştiu. Dar nu foarte târziu. În jur de 23 dar adorm greu...

Cine o să raspundă primul/prima la leapşa asta?
Nu subestimez pe nimeni. Nominalizez pe Mike, Evelyn şi Andy.

Câţi din cei cărora le trimiti lepaşa nu iţi vor răspunde?
Toate :)).

Ultima persoană cu care ai luat masa la restaurant?
Adina. Logic.

Ce asculţi în momentul ăsta?
Pe profu' de info cum îi reproşează unei colege că nu ştie să utilizeze diacritice deşi este la clasă de filologie.

Care este culoarea preferată?
Deşi aş fi tentată să spun verde, ador de asemenea albastrul şi roşul.

Mare sau lac?
Mare

Câte tatuaje ai?
Nu am.

Ai rămas vreodată fără benzină la maşină?
În pana prostului? Nu.

Ce preferi, pisică sau căţel?
Căţel.

Ce anotimp preferi, vara sau iarna?
Vara. Defenetly, deşi o urăsc şi pe aia.

Eşti solo?
:)) "Nu mai sunt solo-ncep să cred în suflete pereche..." :)).

Eşti îndrăgostită de cineva?
Enrique Iglesias. În principiu sunt îndrăgostită de toate persoanele din jurul meu. Am o inimă mare...

Cât e ceasul?
08:25

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...