marți, ianuarie 05, 2010

De ce să stai în banca ta zilele astea...


Astrologia orară spune că, pentru a alege momentul oportun luării unei decizii ori stabilirii unui proiect nou, este bine să eviţi anumite perioade. Ei bine, nu ştiu câtă lume ştie lucrurile astea şi cu atât mai mult, câţi ţin cont de astfel de coordonate, însă... eu le pot folosi şi ca pe un pretext. Ceea ce şi fac.
De aceea, mă aflu într-o perioadă de tranziţie. Sau... efectuez un mers retrograd :)). Sunt în acel personal şi viaţa (acceleratul) trece pe lângă mine lăsând impresia că merg înapoi... când eu pur şi simplu mă îndrept, pentru prima oară cu paşi mărunţi, spre destinaţie.
În fine, e ambiguu tot ce spun. Ştiu. Asta înseamnă misterul. Să spui pe jumătate, dar exact acea jumătate obnubilată. Ha!
Şi totuşi am să fac un gest drăguţ să explic de ce stau pe loc. În primul rând, Luna neagră din Vărsător, de bună voie şi nesilită de nimeni, mă ţine pe loc (fără ca eu să solicit acest lucru, desigur), apoi... Luna în scădere. Cel mai prost moment de a începe ceva când este pe cale să încheie un ciclu. Abia din 15 o să mai putem vorbi de iniţiative noi din acest punct de vedere. Apoi... atât de multe aspecte transformatoare, încât chiar şi pentru căpşorul meu obişnuit cu schimbarea... înseamnă prea mult, mai ales când se îndreaptă într-o direcţie malefică. Şi aici mă refer la conjuncţiile dintre Soare - Mercur, Soare - Venus, Mercur - Venus, Venus - Pluton, Jupiter - Neptun. Apoi, ce să mai zic de opoziţiile Lună - Jupiter şi Marte - Neptun. Cu sigurată în atâta ceaţă nu ar putea ieşi ceva bun... prea multă confuzie şi nelinişte aduc aceste aspecte cărora le pune "capac" Cuadratura Saturn - Pluton. Prea multă greutate la mijloc. Aşa că, atunci când războiul se înteţeşte, când lumea o ia razna, eu mă retrag în carapacea mea şi aştept momentul potrivit. Aş zice 15, fiindcă răbdarea mă apasă greu, însă... eclipsa de Soare din acea zi mă ţine puţin pe loc. Aşadar... las' să mai treacă puţin timpul, să se mai aşeze apele.
Am înţeles? Da.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...