vineri, ianuarie 08, 2010

Râvnesc...


Gata. S-a terminat această săptămână. Doamne, dar greu a mai trecut! Am scăpat şi de mult temuta teză la latină... şi încă într-o manieră mai mult decât satisfăcătoare.
Încă visez la acea pauză... o plimbare de o săptămână în Austria, Germania şi Ungaria. Măcar o săptămână, să îmi amintesc că sunt atât de tânără şi de liberă. Nu ştiu cum se face dar în ciuda oboselii pe care o resimt în tot corpul şi în ciuda durerii rămase în urma incidentului de ieri de pe trecerea de pietoni, mă simt atât de relaxată şi de eliberată... pe zi ce trece uit tot mai mult ce se întâmplă. Nu ştiu, poate m-am lovit şi la cap, poate mai mult decât am crezut impactul a avut un efect strident asupra mea, dar eu încă nu realizez. Ştiu doar că visez la valuri, apă şi la strigătul vântului. Atât vreau. O porţie de linişte exterioară care să-mi aprobe liniştea interioară.

2 comentarii:

Gelu Vlasin spunea...

latina si trecerea de pietoni :))

Grațiela spunea...

La fel de periculoase si de imprevizibile... :))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...