sâmbătă, ianuarie 09, 2010

OJR

Nu ştiu rezultatul şi nici nu mă grăbesc să îl aflu. Ştiu doar că au fost cele mai obositoare 7 ore din ultima perioadă. Ei bine... ştiam că la ora 8 jumătate se vor închide uşile aşa că m-am prezentat mai devreme (eu şi mania mea pentru punctualitate). Eram trecută pe listă, în sala de festivităţi, pe locul al 78-lea. Hmmm... Am urcat până la etajul al doilea şi, surpriză! Numai 64 locuri. Au mers pe ideea că mulţi dintre cei anunţaţi nu se vor deranja să-şi mişte fizicul într-o superbă dimineaţă de sâmbătă 9 ianuarie. În fine... ne-am strâns mai mulţi din "Colegiul Mircea" (ca să citez un personaj important) şi am schimbat câteva impresii în aşteptarea supraveghetorilor. După ce ne-am plictisit noi de atâtea amintiri şi înşirare de insulte la adresa... noastră... pe la 10 şi 10... au apărut şi doamnele. Ne-am comunicat supărarea cu privire la lipsa băncilor dar, s-ar părea, erau mulţi absenţi. Astfel, am găsit loc. Şi încă ce loc... onoarea mea.
În fine, dacă până acum a părut grea aşteptarea... ce zici mai departe? Se face 11... nu apar subiectele "Pai nu au venit de la inspectorat", "Sunt multe pagini de xeroxat", "Se anunţă vremuri grele"... 11 jumătate "băi frate dacă nu vin ăştia cu subiectele până la 12 îmi bag picioarele". Timpul se scurgea tot mai greu iar subiectele încetau să apară. Când, credeam că avem motive de bucurie, alarmă falsă. Sosiseră numai cele pentru gimnaziu. Noi, bătrâneii pribegiţi aveam de aşteptat în continuare. Toată lumea îşi suna profesorul îndrumător. Hai şi noi prin vocea mea :)). Biine... se face 12:15 ÎN SFÂRŞIT!!!... După ce deja petrecusem 4 ore în acel spaţiu închis, simţeam revolta tubului digestiv... subiecte kilometrice. Frate! De ce de fiecare dată când mă simt presată de timp o iau pe câmpii şi nu mai sunt în stare să mă "focusez" ( =)) ), să mă concentrez asupra ideilor? Deci... sunt o dudă.
În concluzie, ce vreme frumoasă, ai mei au fost la ţară şi eu am dat-o-n bară.
Limba noastră-i o comoară.
Hai că nu a fost chiar atât de rău. Nu e vina lor, de fapt, a cui e vina? A nimănui. Asta e, o etapă, măcar ştiu de unde mi se trage.

PS: Lucruri simpatice... s-a transformat din "Mihai Eminescu" în "G. Călinescu" şi... suntem încă în 2009, am susţinut proba (conform foii cu subiectele) pe data de 9 ianuare 2009... ehei, ce n-aş da să mai fie 9 ianuarie 2009... 8->

9 comentarii:

Mihai Vlad spunea...

so.. u were lucky too ha?

Mihai Vlad spunea...

so.. u were lucky too ha?

Grațiela spunea...

:)) I could have been luckier ...

Luminita Manescu spunea...

Draga mea,
Dacă ai avut chef, ca după atâtea ore, să... povesteşti, înseamnă că -aşa cum te cunosc- ţi-ai revenit repede! Dacă te consolează, află că aşa au păţit-o toţi, la nivel de ţară!Unii... chiar mai rău (nu primiseră subiectele nici la ora 13,30!!!)Deci... a murit şi capra vecinului!!! Şi... pe urmă... tu eşti... vaccinată, dar gândeşte-te la "colegii" dintr-a V-a, aflaţi la prima lor olimpiadă!!!
Ştii vorba aia: Trăim în România... etc.
Oricum, felicitări pentru punctaj!

Iulia I. spunea...

Esti o duda adorabila :)) >:D<
Mult noroc la rezultate :)) [leapsa --> blogul meu]

Grațiela spunea...

Va multumesc frumos! Intr-adevar ma cunoasteti bine... :))

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Felicitari pentru rezultat! Prin rezultatele voastre la clasa a XI-a, pe mine m-ati facut intr-un fel mandru ca podiumul e cam furat anul asta de XI A si XI F. Pacat ca n-am luat si aurul, dar ce e al Andreei, e al ei.

Grațiela spunea...

Merci :)

Evelyn spunea...

Da... poate la anu luam intreg podiumul:))

Nu costa nimic sa visam:*

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...