duminică, ianuarie 17, 2010

Random crap.

Ştii cum se zice: niciodată să nu te îndrăgosteşti de cei din mediul tău. Dar totodată... să iubeşti pe toată lumea. Awhhh... ce populară sunt! :))
Mda. "Am rănit oameni dragi, poate asta mi-e firea, mă uit în ochii mei în poze şi-mi întorc privirea!"
Vreau să fac bine în lume... şi sunt atât de voluntară... dar e imposibil să-mi fie corect înţelese intenţiile odată ce lumea nu e obişnuită cu binele. E suspect.
Hmmm... dacă stau să mă gândesc bine, şi Iisus a încercat să facă bine şi nu a fost înţeles... şi a sfâtşit sacrificat. Acum înţeleg de ce e lumea rea.
Şi tot nu voi ceda.

Vă iubesc oamenilor. Îmi cer iertare pentru greşelile pe care le-am comis cu voie sau fără de voie... Vă mulţumesc că sunteţi aici pentru mine oricând!
Fix.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...