joi, ianuarie 28, 2010

Sfârşit de semestru

Gata primul semestru al clasei a XIa. Îmi amintesc cum în august îmi interzisese tata să mă mai îndrăgostesc motivând că trebuie să mă ocup de şcoală, cum mă temeam că noile materii mult prea... umaniste(!) mă vor debusola şi cum mă temeam că din cauza noului meu obiectiv - admiterea la facultatea de medicină - nu voi fi în stare de nimic. Ei bine, am fost îndrăgostitiă, motivată şi totodată liniştită. Şi acum, la sfârşit de semestru nu îmi vine să cred că am cea mai mare medie de până acum (având în vedere că am rugat-o pe mami în vacanţă să nu se supere dacă voi avea medie sub 9,5), respectiv 9,82. Am împuşcat şi un premiu II la etapa judeţeană a olimpiadei de limba română şi încă un premiu II la Concursul Naţional de creaţie şi simpozion naţional "Sf. Ioan Gură de Aur", la eseu. Şi totul mulţumită doamnei diriginte.
Pe semestrul al II-lea îmi propun... să mă calific încă o dată la Olimpiada Naţională de Ştiinţe Socio - Umane (psihologie), ca şi anul trecut, să iau Cambridge-ul, să mai adun câteva diplome la română... să termin toată broşura de chimie pentru facultate, spre a mă putea apuca de biologie, să fac şcoala de şoferi ca, în iulie să-mi iau carnetul. Şi să fiu un om fericit. Ah da, şi tot semestrul acesta vreau să mai obţin:

Volkswagen Eos <3... şi să îmi schimb monitorul că vede totul albastru :)).
Aaaahh... şi să-mi menţin media generală şi poziţia în clasament.

3 comentarii:

Andi spunea...

felicitari:*... un premiu meritat:*:*

Grațiela spunea...

merci, dar inca nu am luat niciun premiu... nu se stie ce va mai fi pana la sfarsitul anului scolar... :-j... felicitari si tie ca te-ai mobilizat si ai urcat atat de mult in clasament!

Iulia I. spunea...

Oricum faza cu CAE-ul m-a amuzat teribil, al scoala cand mi-ai spus :))
Adica la ce ai nevoie de un atestat in engleza pentru a putea sustine examenul pentru cel de germana ?!! God :|

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...