duminică, ianuarie 10, 2010

Prima zi a recunoştinţei pe 2010

Iar 10. Aştept de ceva timp această zi în care să le pot fi recunoscătoare celor ce merită acest lucru. A fost parcă cea mai grea perioadă şi cea mai lungă, dar tot am o greămadă de impresii strânse şi îmbrăţişări sincere de oferit.

Adina - "Nu duritatea ne dăruieşte pacea în timpul nopţii, ci tocmai blândeţea, aceea care îi face pe cei de lânga noi să dorească a ne învălui cu iubirea lor. Adevarata putere a omului constă în blândeţea sa." (Bruno Ferrero)

Alex R. - "Aproape toţi oamenii rezistă nenorocirilor. Dacă vrei să testezi cu adevărat caracterul unui om, dă-i putere." (Abraham Lincoln)

Ana - “Lenea nu-i odihnă şi de aceea-i lipseşte mulţămirea.” (Nicolae Iorga)

Andreea Ş - "Este curios cum nu se înţelege mai bine că în a dărui este mai multă plăcere activă." (N. Iorga)

Andrei - "Caracterul unui om se nu se arată în momentele de confort ci în cele de schimbări şi controverse." (Martin Luther King, Jr.)

Andy G - "Posibilitatea de a susţine un lucru fără a-l accepta este semnul unei minţi educate." (Aristotel)

Florina - "Adevaratele greutăţi pot fi depăşite. Doar cele imaginare sunt de neînvins." (Theodore V. Nail)

Ionuţ - "Prea târziu te-am iubit, frumuseţe străveche şi mereu nouă, prea târziu te-am iubit. Tu erai înlăuntrul meu, iar eu în afară trăind fără tine şi aruncându-mă asupra acelor frumuseţi pe care tu le-ai păsmuit şi care fără tine nu ar fi putut exista. Tu erai mereu cu mine, dar eu nu te-am găsit." (Sfântul Augstin)

Laura - "Cele mai importante lucruri în lume au fost realizate de oameni care au continuat să încerce chiar şi când se părea că nu mai este nici o speranţă." (Dale Carnegie)

Lidia - "Pentru ca lumea să se schimbe ar fi suficient să aiba cineva - chiar şi un prunc - îndrăzneala de a începe." (Bruno Ferrero)

Mike - "Prietenia dintre fraţi seamănă cu lemnul de aloe, care nu se vede înflorind decât o dată la o sută de ani" (Oxenstierna)

Mircea G. - "Timpul unui om inteligent nu merită să fie pierdut în mijlocul majorităţii oamenilor. Prin definiţie, sunt deja destui oameni acolo." (G. H. Hardy)

Rami - "Dragostea de adevăr se arată prin aceea că ştim să aflăm şi să preţuim binele oriunde." (Goethe)

Sana - "Niciun copil nu ştie să-şi iubească părinţii destul, şi pedeapsa lor este de a-şi da seama prea târziu că nimeni n-o să-i mai iubească cu dragostea şi prietenia lor." (Cincinat Pavelescu)


Silvia - "Într-o zi călduroasă am pregătit nişte pahare de îngheţată şi le-am spus celor patru copii ai mei că puteau să le cumpere cu câte un sărut. De îndată, copiii se aşezară la coadă pentru a face târguI. Cei trei mai mici mă îmbrăţişară în grabă, înhăţară paharul şi fugiră iar afară. Când veni însă şi rândul fiului meu mai mare, de acum adolescent, din partea lui am primit două sărutări. Mi-a spus zâmbind: «Păstrează restul»". (Bruno Ferrero)

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...