joi, ianuarie 14, 2010

Delir

Mă străduiesc de ceva timp să mai scriu ceva dar nu am decât un singur lucru în minte. Nu vreau să îl expun căci mi-este imposibil. Nu înţeleg ceva ce oricum mă depăşeşte. Dar capul sus! Intră aer rece de afară. Nu mai pun întrebări căci şi acelea mă depăşesc. Adun forţă azi să elucidez un mister. Sunt patetică. Deseori. Şi totuşi renunţ la întrebări. Aud vocile ce mă îndeamnă să scriu ori să vorbesc dar tac. Tac fiindcă de data asta am schimbat metoda. Strategia. Şi totuşi scriu pentru a nu le mai lăsa să-şi pună amprenta asupra mea. Poate aşa nu mă mai pot gândi la ceea ce mă zdruncină. Cred că am nevoie urgent să fug. Cred că da.

4 comentarii:

Mihai Vlad spunea...

hai sa-ti dau o ciorba

Cosmin Piticu` spunea...

dupa ce iei cu ciorba de la mihai, eu zic sa fugi. dar numai daca merita. si daca nu merita, fa sa merite ;)
se zice ca cica timpu le rezolva pe toate... cacao! daca nu se rezolva de la sine in cateva zile, lasa`i pe altii sa le rezolve. daca nici asa nu se rezolva, inseamna ca nu merita sa iti bati capul ;)
cheers!

Grațiela spunea...

Deh măi frate-miu, eu aş fi venit la o ciorbă dar mami şi cu tati nu au vrut să mă ia cu ei la Cluj... pe motiv că trebuie să merg la şcoală. Grozav. M-au motivat :)):

Livia`` spunea...

Mda...parintii`:-j

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...