vineri, ianuarie 01, 2010

La mulţi ani! 2010

... A venit şi 2010... anul în care mă gândeam că mă voi mărita. Eh, nu se va mai întâmpla dar tot aduce multe... de exemplu o criză financiară. Dar nu e bine să vorbim de d-astea acum. Din scaunul meu rotativ, după ce am ciocnit un pahat de... suc şi am încercat să dau de fetele vieţii mele minute în şir (toate reţelele ocupate)... vă urez un an nou plin de împliniri, un an mai bun ca 2009 dar mai slab ca cei ce vor urma... şi... să ne regăsim în viaţă! Să uităm toate supărările, să încheiem cu bine capitole din viaţă şi să trecem mai departe! Viaţa e frumoasă. LA MULŢI ANI!

15 comentarii:

Cristian spunea...

Urat mesaj :))

Iulia I. spunea...

happy new year si toate cele cate se mai ureaza.Multa sanatate si veselie >:D<

Grațiela spunea...

La multi ani si tie Cristi. Uite un mesaj mai urat: tu nu disparusesi? :))

Cristian spunea...

Nu . :) , Iti doresc sa te mariti pe 2010 , daca asta vroiai de ceva timp :)) .

Grațiela spunea...

Nu are cine ma lua ca sunt prea clantoasa :))

Cristian spunea...

Am fost rautacios :-s .

Grațiela spunea...

Si eu.

Cristian spunea...

Inca esti suparata pe mine :)

Grațiela spunea...

Nu. Nu am fost si nu sunt. Ironica sunt in general daca am ocazia. :D :))

Cristian spunea...

k . ;))

Cristian spunea...

Acum esti ironica :))

Grațiela spunea...

Nu. Acum vorbeam serios :-" :)).

Cristian spunea...

:^o , si :-t, si \m/ .

Grațiela spunea...

Ha ha. Daca totusi vrei sa fiu ironica si suparacioasa, la loc, devin usor :P.

Cristian spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...