vineri, ianuarie 22, 2010

Găini sedentare

... well... Cum e sfârşit de săptămână, ne-am hotărât (eu şi "fetele mele") să mai luăm puţin aer. Iniţial credeam că vom ajunge la un biliard, apoi am zis că un "shopping mic" nu strică şi în final am ajuns la KFC :)). Cum aş putea eu rezista? Buun... şi mâncăm noi, vorbim vrute şi nevrute ca, la un momentdat, într-o pauză scurtă Florina să îşi manifeste "dispreţul" faţă de puii din crescătorii: "mă, da mie nu îmi place carnea asta, tot mai buni sunt puii crescuţi la curte". "Neah. Nu îmi plac că au carnea tare" - spun eu. Laura mă aprobă adăugând că puii ăştia sunt mai albi, mai buni... şi detaşată fiind involuntar de subiect, aud brusc remarca foarte pasională a Florinei "păi sunt aşa fiindcă nu fac sport" pe un ton d-ăla de South Park "eeewww dude, whatever I do what I want" :))). Teribil. Nu m-am putut abţine să nu izbucnesc în râs. În clipa următoare mi-am şi imaginat găinile mele în curte făcând exerciţiul de inviorare, gangtere... treabă :)).

Tu ce preferi? Să fii pui sedentar şi să ajungi la KFC? Sau să fii găină lucrată şi să ajungi ciorbă? :D :))

4 comentarii:

Evelyn spunea...

Ciorbaaaaaaaaaaaaaaaaa:x

Ana spunea...

cand duci o viata de gaina....te rogi ca macar dupa moarte sa ajungi si tu ceva mai folositor:))
prefer sa fiu servita pe tava la kfc decat in castronul unei babe cu proteza:))

Grațiela spunea...

Corect =)))) :> >:D<

Livia`` spunea...

Foarte tare articolul,nebuno !:))Ai o imaginatie...`:))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...